yirmi üç

3.4K 464 49
                                    

hyunjin ama asik ve bebegim ama asik
whatsapp konuşması

hyunjin ama asik
ee nasıl buldun sürprizimi😎

bebegim ama asik
hyunjin

çok düşünceli birisin ya

kendimi çok düşüncesiz bir piç gibi hissettim

hyunjin ama asik
kokumu özledikçe koklarsın işte

bebegim ama asik
salak zaten üst katımdasın

ahskahskqhsmwj

tişörtünü koklamak yerine gerçeğini koklayabilirim istediğim an😎😎😃

hyunjin ama asik
of

maalesef artık istediğin an koklayamayacaksın sevgilini

bebegim ama asik
ne

nasıl yani

ne demek bu

hyunjin ama asik
annemler okula yakın bir yere taşındılar

haliyle benim de tekrar onlarla yaşamamı istiyorlar

bebegim ama asik
ne

taşınıyor musun

ya of

hyunjin ama asik
artık istediğimiz her görüşemeyeceğiz aşkilobum üzgünüm :(((((

ve marvel izleyemeyeceğiz

hüzünlü

bayağı

ama iyi yanından bak

beni özlersin çok

bebegim ama asik
ya annenlere şey de

kontrat var bir yıllık iptal edemem

noluurrr

en azından biz üniversiteye geçene kadar

kaç ay kaldı zaten şurada

mayıs haziran

iki ay bile yok

hyunjin ama asik
bana bu kadar aşık olduğunuzu bilmiyordum bay yang

bebegim ama asik
size çok aşığım bay hwang?

nasıl bilmezsiniz bunu

İSTERSENİZ HEMEN ÜST KATA ÇIKIP KANITLAYABİLİRİM SİZE OLAN AŞKIMI

hyunjin ama asik
makul bir cevap

kapıyı açıyorum bay yang

acele ediniz

bebegim ama asik
uçtum

.

"Hadi aşkım." dedi Hyunjin ben merdivenleri çıkmayı bitirdiğimde. "Sigara içmiyorum." dedim ve gülümsedim. Birkaç saniye sonra anladığında ise gülmeye başlamıştı ve beni, kolumdan tutarak kendine çekmişti.

"Annemlerle taşınmamak için konuşacağım ama söz veremiyorum.." dediğinde kollarımı ona dolamıştım. "Önemli değil. Senin için hangisi daha iyi olacaksa onu yap tabii ki."

"Benim sevgilim çok anlayışlı birisi." dediğinde kollarımı ondan çekmeden kafamı hafifçe geriye çekerek gözlerimizi birleştirmiştim. "Evet öyleyimdir."

"Şimdi kanıtınızı bekliyorum." diye mırıldandığı sırada güldüm.

"Sessiz olun be!" diye arkadan bağıran kuzenimin sesini duymamın ardından bizim evin kapısının sertçe kapatıldığını duymuştum. "Kapı aralık kalmış galiba.." diye mırıldandım dudaklarımı birbirine bastırarak.

"Kuzeninin sizde kaldığını bilmiyordum, az kalsın basılıyorduk."

"Birkaç saat önce geldi." diyerek iç geçirdim. Kapının önünde sarılmayı bırakıp içeriye geçtik. O emince kendi odasına giderken gözlerimi etrafta gezdirdim bir süre. "Marvel izleriz sanıyordum, neden gelmiyorsun?" dedi Hyunjin odasının kapısının önünde durup, benim gelmediğimi fark ettiğinde.

"Sen gidersen buraları bomboş olacak onu düşünüyordum.." diye mırıldanmamla beraber gülümsemiş ve birkaç adımda bana yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı.

Eğer üç ay öncesine kadar bana düşmanım bellediğim Hyunjin ile böyle dudak dudağa olacağımı söyleselerdi buna fazlaca gülerdim.

Ama şu an tam da öyleydik.

Dudaklarını nefes nefese benden ayırdı ve nefeslerini düzenlemeye çalışırken alnını alnıma dayadı. "Jeongin... İyi ki o gün sana odamı temizletmişim, kelebekli tokalarını çalmışım, beraber marvel filmi izlemişiz, iron manli sarılma yastığını çalmışım, sarhoş olduğumda sana yazmışım ve seni öpmeye çalışmışım.."

Duraksadım. "Sen uyandığında sabah hiçbir şey hatırlamıyordun hani? Seni eve getirdiğimi, bana yazdığını nereden biliyorsun?"

"Romantik bir konuşma yaptım, buna mı takıldın orada!" diyerek koşarak odasına kaçmıştı. "Ya Hwang Hyunjin!" diye bağırdım ve arkasından ilerlemeye başladım.

"Ne romantikliği bana eziyet etmişsin resmen sen!"

housemate 'hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin