6 ay sonra
hyunjin aşkım ve güzelim
whatsapp konuşmasıgüzelim
süt
kahve
pirinç
deterjan
elmahyunjin aşkım
bu ne sevgilimalışveriş listesi miyim ben
güzelim
gelirken alıverzaten senin arkadaş buluşman yüzünden tek başıma yerleştiriyorum evimize eşyaları
hyunjin aşkım
ama napıyım yabalıma yalan söylemek çok kötü hissettiriyooooooooorrrr|
yongbok sana gelicekti yardıma diye biliyorum
güzelim
kapı çaldı şimdikendin gelmeyip arkadaşımı gönderdiğine inanamıyorum
hyunjin aşkım
:))))arabadayım geliyorum bebeğim
.
Kapıyı, açmamla beraber birden Yongbok içeriye girmişti. "Offf Changbin ile kavga ettik çok moralim bozuk kanka ya." diye iç geçirip hızlıca salondaki kanepeye kendini bırakmıştı.
Yongbok ile birkaç dakika lafladıktan sonra telefonu çaldı. "Ne?" diye bağırmasıyla kaşlarımı çatıp "ne oldu" diye ağzımı oynattım. Hemen ayağa kalktı ve telefonu kapattı.
"Hyunjin araba kazası geçirmiş hastanedeymiş."
"Ne?"
.
Ağlamaktan yol boyunca içim çıkmıştı resmen. Daha üniversite için beraber tuttuğumuz evimizde yaşayamadan ona bir şey olmuş olamazdı. Bir daha ona sarılamayacağımı, öpemeyeceğimi düşündükçe kafayı yiyecek gibi oluyordum.
Hızla bana söylenen oda numarasına koştum ve ellerimle ıslanan yanaklarımı silmekle bile uğraşmadım.
Çat diye odaya girmemle beraber balonlarla süslenmiş bir hastane odasıyla karşı karşıya kalmıştım. Ben odaya girer girmez "Sürpriz!" diye bağıran Hyunjin'i görmemle dünya adeta benim için durmuştu.
"İyisin.." diye mırıldandım. Bir anda ağlamam hızlanmış ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım. "Ya bebeğim özür dilerim." diyerek bana kollarını dolamıştı. "Gerizekalı!" diye bağırdım ve bana doladığı kollarını üzerimden çektim.
"Aptal!" diye bağırmaya devam ettim. Kaç yıldır huyu bir gram değişmemişti ve kendisi hala daha dünkü salaktı. Bana yaptığı bu, kendince "komik" şakayı ona misliyle ödetecektim. Ama hata tamamen bendeydi, onun huyunu bilmeme rağmen her zaman yaptığım gibi delicesine endişelenmiştim.
Bir gün ona gerçekten bir şey olduğunda kesinlikle inanmayacaktım ve bunu bütün sorumlusu oydu!
"Unutulmaz olsun istedim be ne var, finaldeyiz sonuçta!" diye kendini savunduğunda burnumu çekip ıslanmış yanaklarımı sildim. "Ne unutulmaz olsun istedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
housemate 'hyunin ✓
Fanfictionhyunjin üst kat kiracı: kkamiyi sevmek için önce beni sevmen lazım şakaa aramızın iyi olması lazım ama şansa bak ki biz kanlı bıçaklıyız