•❀•❀•❀•❀•
Yoongi POV
Przechodząc przez framugę drzwi wejściowych do sali prób poczuł, że dłonie zaczęły mu lekko drżeć. W końcu podszedł do zespołu i delikatnie dotknął ramienia gitarzysty zwracając jego uwagę.
-Czy możemy chwilę porozmawiać?
Odszedł na bok, a brunet podążył za nim. Czuł gulę rosnącą w jego gardle, ale skupił się na spokojnym oddechu, by w końcu odważyć się spojrzeć brunetowi w twarz.
Tak jak się spodziewał nie wyglądał on na specjalnie uradowanego jego widokiem.
-Jungkook ja... chciałem cię przeprosić -zaczął lekko odwracając wzrok.
-Nie chciałem żeby to tak wyszło, zależało mi na tym drinku z tobą -kontynuował zmieszany -nie wiem dlaczego wypiłem tak dużo.. prawdopodobnie stresowałem się tym, że mogę wyjść na idiotę przed tobą.. ale i tak wyszedłem - roześmiał się nerwowo odwracając wzrok.
-Ja... jestem rozczarowany. Chciałem spędzić z tobą wieczór, ale widzę, że bardziej zależy ci na tym różowowłosym- brunet przyznał gorzko.
-Nie... to nie tak, znaczy...my jesteśmy tylko znajomymi... wpadliśmy na siebie przez przypadek... -yoongi zaczął się mieszać, w zamian za co dostał tylko spojrzenie pełne politowania.
-Tak jak myślałem... -brunet smutno się uśmiechnął i miał się już odwrócić, gdy czarnowłosy złapał go za ramię.
-Proszę daj mi drugą szansę -poprosił yoongi puszczając ramię bruneta. W jego oczach zauważył, że chłopak waha się, więc spokojnie czekał na jego decyzję. Niespodziewanie perkusista nachylił się w stronę Jungkooka i szepnął coś.
-Zaraz wracam -chłopak odszedł, a czarnowłosego zżerały nerwy, gdy widział, że niebieskowłosy i brunet żywiołowo coś dyskutują. W końcu przestali i obaj wydawali się całkiem zadowoleni z rezultatu tej rozmowy.
-Mam pomysł -zaczął brunet -mogę dać ci drugą szansę, ale pod jednym warunkiem.
-Tak? - yoongi z trudem powstrzymywał uśmiech.
-Dam ci drugą szansę, jeżeli umówisz Taehyunga z twoim różowowłosym znajomym.
•❀•❀•❀•❀•
CZYTASZ
•❀• 𝙗𝙞𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙨𝙮𝙢𝙥𝙝𝙤𝙣𝙮 || 𝙮𝙤𝙤𝙣𝙢𝙞𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩 •❀•
Fanfiction•❀•❀•❀•❀• -𝙔𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩? -𝙉𝙤, 𝙗𝙖𝙗𝙚, 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙞𝙩? -𝙄'𝙢 𝙗𝙞𝙩𝙩𝙚𝙧, 𝙮𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙚 𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙮𝙢𝙥𝙝𝙤𝙣𝙮. •❀•❀•❀•❀• | 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙔𝙤𝙤𝙣𝙜𝙞 𝙞𝙨 𝙣𝙤 𝙧𝙤𝙢𝙖𝙣𝙩𝙞𝙘 𝙖𝙣𝙙 �...