•❀• 23 •❀•

71 4 0
                                    

•❀•❀•❀•❀•

Yoongi POV

Przeczesywał włosy palcami starając się je jakoś ułożyć, ale te jak na złość sterczały na wszystkie strony, więc w końcu poddał się.

Po raz ostatni obejrzał się w lustrze i wziął głęboki oddech starając się uspokoić. Wrzucił do kieszeni klucze od mieszkania, portfel i telefon, po czym wyszedł zatrzaskując za sobą drzwi.

Całą drogę do klubu starał się opanować i uspokoić, ale nie mógł przestać uśmiechać się. W końcu dotarł na miejsce przechodząc przez próg i oparł się o ścianę obserwując końcówkę występu zespołu Jungkooka. Po bisie muzyka ucichła robiąc miejsce na głośne rozmowy i kolejny zespół, który nie cieszył się zbyt dużą popularnością. Starając się opanować uśmiech podszedł do sceny, starając się opanować na widok bruneta. Tamten spakował gitarę i zeskoczył ze sceny poprawiając roztrzepane włosy i uśmiechnął się lekko zaskoczony lustrując czarnowłosego.

-Skórzana kurtka... to nowość.

-Nie podoba ci się?... - yoongi nerwowo podrapał się po karku.

-Nie, to nie tak, bardzo mi się podoba...  - brunet nie mógł odwrócić wzroku od Yoongiego.

- Idziemy?... -yoongi uśmiechnął się nieśmiało.

-Pewnie - brunet odsunął grzywkę z oczu i mrugnął do ciemnowłosego wychodząc z klubu wprost w ciepłą noc.

•❀•❀•❀•❀•

•❀• 𝙗𝙞𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙨𝙮𝙢𝙥𝙝𝙤𝙣𝙮 || 𝙮𝙤𝙤𝙣𝙢𝙞𝙣 𝙘𝙝𝙖𝙩  •❀•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz