Цим червневим ранком я зовсім не помічав шалену задушливу спеку, що впала на південний схід України ще наприкінці травня. Від неї мене захищав потужний кондиціонер, встановлений в моєму наддорогом автомобілі, де я зручно влаштувався на задньому сидінні. Машина, залишивши Запоріжжя далеко позаду, з вітерцем мчалася по шосе у напрямку Дніпра та Харкова. Пєтя, мій водій та охоронець, щось невдоволено буркотів собі під ніс, мабуть, обурювався станом асфальту, та висловлював непристойні припущення стосовно статевого життя матерів дорожніх робітників. Куди саме він мене везе та що я маю там зробити, я навіть гадки не мав – батько сказав, що чим менше знаєш, тим менше розбовкаєш кому не треба, тож про мету цієї подорожі він мені розповість, коли я вже опинюся на місці. Що ж, батько має великі гроші, отже, батько має право трошки чудити.
Мабуть, десь у тих краях живе якійсь його друг, якщо, звісно, у таких людей, як мій батько, можуть бути друзі. А той друг, мабуть, має незаміжню доньку. Батько до нестями бажав онуків, а я, його єдиний син Денис, у свої двадцять п'ять зовсім не поспішав одружуватись. Якщо я вгадав, це буде вже третя наречена з числа спадкоємиць батькових ділових партнерів. Перші дві були нічого так, не красуні, але й не потвори, проте виявилось, що одна з них лезбійка, а друга вже в когось палко закохана. Цілком можливо, що вона теж лезбійка та закохана в дівчину. Сподіваюсь, третя буде того ж штибу, чомусь доньки багатіїв майже усі збоченки у той чи інший бік.
Колись я мріяв про шалене кохання та, здавалось, мав досить ґрунтовні підстави розраховувати на зустріч з ним на своїх життєвих стежинах. Адже я досить високий та стрункий, як той Іванко з відомої пісні, давньої, як гівно мамонтів, а ще в мене русяве волосся з ідеальною короткою зачіскою. За ті гроші, що заробляють на мені перукарі, вона аж ніяк не може бути не ідеальною. А ще в мене тоненькі вуса, якими я раніше дуже пишався, а зараз зберігаю лише за звичкою. Дівчата бігали за мною цілою юрбою, цілком готові до статевих стосунків, але ж я не зовсім дурень, отже, швидко зрозумів, що усі вони цікавляться зовсім не моїм світлим розумом, чарівними вусами та навіть прутнем, а лише грошами батька. Але якщо вже секс за гроші, навіщо мати справу з хвойдами-аматорками, коли професіоналки усе роблять краще, жодних проблем не створюють та ще й задовольняються набагато меншими сумами?
Мої глибокі філософські міркування про стосунки багатіїв та їх нащадків з дівками перервались, бо Пєтя, раптом натиснувши на гальма, зупинив машину. Я глянув уперед, та побачив на дорозі двох поліціянтів у чорній формі, дуже незручній у спеку, з так званої нової поліції. Обидва були озброєні автоматами, які держали у руках. Пєтя видав довгу лайку про статеве життя матерів цих копів, витяг з бардачка права і ще якісь документи, та зібрався вийти з машини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не вір незнайомому принцу
RomansaНіна виросла у дуже проблемній сім'ї. Дійшло навіть до того, що її звинувачують у вбивстві материного коханця, та вже майже запроторили за грати. Але випадкова зустріч в поліційному відділку з Денисом, сином дуже впливового багатія, змінює геть усе...