טוב... אז... היי לכולם
שמונה מילים לספר ווהו!תשע...
עשר...
בכל מקרה יש לי מחברת ציורים חדשה!!!!
אז החלטתי, שאם כבר יש לי מחברת ציורים חדשה אמיתית, למה לא לפתוח גם מחברת ציורים חדשה דיגיטלית בווטפאד? (לא באמת דיגיטלית, כן, אני וציור דיגיטלי זה... לא משהו שאתם רוצים לראות)
וגם כי אם אני לא אפתח ספר ציורים עכשיו זה כנראה לא יקרה לעולם. כי אני ממש ממש פרפקציוניסטית ולא מראה את הציורים שלי לאף אחד כך שאם אתם קוראים את זה עכשיו כנראה קרה איזשהו נס.
אז עוד לא ממש ציירתי במחברת החדשה עדיין כי יש לי משהו הרבה יותר חשוב לעשות.
דבר נחמד במחברת שלי הוא שיש לה ספירלה, שזה מאוד נוח. הבעיה במחברת שלי היא שהמחברת ספירלה היחידה שמצאתי הייתה שחורה ומיועדת לאנגלית. כך שבכל פעם שמישהו רוצה לפתוח אותה רוב הסיכויים שהוא יפתח מהצד הלא נכון.
ושחור. הוא לא צבעוני. אני לא רואה טעם להרחיב בנושא.
הפיתרון לשתי הבעיות האלה הוא זה
תכירו, זאת M שזה קיצור של מתוקונת. היא מעין "האני הוירטואלי שלי" אם זה הגיוני בכלל. והיא מבוססת על הסקין שלי במיינקראפט.
וכן, הדבקתי אותה על הכריכה.
זה לדעתי הציור הכי טוב שציירתי אי פעם וזה מאוד משמח אותי.
הצד האחורי של המחברת שלי אפור כזה ומוזר. אבל יש לי קצת אקריליק סגול...
אגב למחברת החדשה קוראים אמולי, כי ככה החלטתי. היא המחברת ציורים השלישית שלי מאז שהתחלתי לספור. לא נתתי למחברות הקודמות שמות. אז קראתי להן לפי ציורים משמעותיים שהיו בהן. לראשונה לוצ'יה ולשנייה קארו (אתם יודעים על איזה דמויות אני מדברת?)
אה ובקשר לפוזה של הדמות. אני מרגישה שזה ברור מאליו
תרגישו את הדוקי דוקי!
YOU ARE READING
חפירות, ציורים וחתולים כחולים
Randomצ'ומפוי לכולם! כאן ילדה מוזרה אני מציירת, משוגעת על חתולים וזקוקה למישהו שיקשיב לי חופרת על סדרות. אני קוראת לאחרונה הרבה ספרי ציור של ווטפאד אז חשבתי לפתוח אחד בעצמי תהנו!