תגידו, תרצו לראות כל מיני ציורים מהמחברת הקטנה שלי?
זו מין מחברת קטנה שהתחלתי להשתמש בה באוגוסט, רוב מה שיש שם זה קישקושים מוחלטים, שזה טוב, זו המטרה. היא אמורה לשמש מחברת שאני סתם מקשקשת בה שטויות בלי להצטרך להתאמץ שכל ציור יהיה הדבר הכי טוב שאי פעם ציירתי. אבל חלק מהדברים שעשיתי שם אפילו די יפים, אז אם תרצו אני אשים אותם פה.
טוב, אני מניח שאתם לא באמת יכולים לענות לי על השאלה הזו כרגע. וזה אכן ספר ציורים אחרי הכל אז... הנה!
את השועל השמאלי ציירתי בדף נפרד והדבקתי אותו במחברת. ואז התחשק לי לצייר עוד שועל, אז ציירתי אותו על הדף הימני
סיפרין מהמשחק (המדהים במרהיבותו) in stars and time
עוגה
נסיון לבחון את צבעי המים החדשים שלי. ציירתי שני ציורים איתם באותו היום. זה היותר טוב מביניהם אז בחרתי לשים כאן אותו.
נסיון בציור ריאליסטי (או לפחות, ההגדרה המאוד רחבה שלי למה זה ריאליסטי).
יש לי חבילת דפים מנצנצים שנמצאת אצלי בבית כבר שנים, ואני לא משתמשת בהם. אז גזרתי מהם חתיכות והדבקתי במחברת שלי. אני צריכה עוד שטויות כאלה במחברת שלי, אולי אני אשיג עלים...
בשיעור זום משעמם אחד התחלתי לצייר על מיני קווים אקראיים במחברת שלי. ואיכשהו הם הפכו לשיער של ילדה עם סרט אדום. זה יצא די מגניב אז הוספתי עוד כמה דמויות. אני חושב שהסגנון הזה די מגניב. אני צריך להשתמש בטושים לעיתים יותר קרובות. הם כל כך צבעוניים ו-vibrent.
הציור האחרון שציירתי במחברת. ציירתי אותו היום, למעשה. היא הולכת על הירח ומאחוריה נמצא כדור הארץ. אני לא יכולה לצבוע את הציור כרגע, לצערי. אולי אראה לכם אותו שוב אחרי שאצבע אותו.
אשמח לשמוע את מחשבותיכם. לא בהכרח בקשר לציורים, סתם מחשבותייכם ביום זה.
YOU ARE READING
חפירות, ציורים וחתולים כחולים
Randomצ'ומפוי לכולם! כאן ילדה מוזרה אני מציירת, משוגעת על חתולים וזקוקה למישהו שיקשיב לי חופרת על סדרות. אני קוראת לאחרונה הרבה ספרי ציור של ווטפאד אז חשבתי לפתוח אחד בעצמי תהנו!