Dawno nie rysowałam.
Dawno nie robiłam... czegokolwiek w tym kierunku (wena na pisanie weszła za mocno).
Ale zakupiłam sobie tablet graficzny, żeby sobie poćwiczyć! (cytując parodię piosenki "Miłość stanęła w drzwiach": I tak będzie z tego chuj.)
Tylko, że bawimy się z AHONIMER najpierw przeróbkami innych artów... Na razie są dwie!
1) Anglia i Śląsk (w fazie początkowej)
Kto z czytelników ich shipuje? Przyznawać się!Śląsk jest dość niereformowalną personifikacją, o dość chorym (i powalonym) poczuciu humoru i skrzywionym spojrzeniem na świat.
A Anglia... Każdy wie, jaki jest Iggy.
A tu jest oryginał znaleziony na Pintereście. Autor nieznany (jak ktoś będzie wiedział, to śmiało piszcie.)
2) Nela i Prusy
Z perspektywy czasu widzę, że oni pasowali do siebie bardziej, niż początkowo zamierzony przeze mnie ship Neli z Ludwigiem.
W realnym świecie Ludwig i Nela skończyliby na terapii małżeńskiej, zaraz obok Natalki z Francisem i Hermiony z Ronem.
W oryginale była nyo!Prusy. NIE POTRAFIĘ znaleźć na pintereście...
Oba arty zostały przerobione już jakiś czas temu, nie miały być publikowane (bo na to nie wpadłam), więc się po ludzku nie przygotowałam. Wybaczcie.
Następnym razem będę bardziej ogarnięta, I'm promise.
☆☆★☆☆
A co, dorzucę wam jeszcze trzy memy z mojej trylogii, która ma już publikowaną czwartą część. (what?)
1) Nela pała nienawiścią do Francji.
Nie trawi żabojada, jest zazdrosna i zaborcza wobec przyjaciółki. Jej słownictwo opisujące Francuza zgorszyłoby pewnie niejednego.
2) Natalia, i żaden opis nie jest już potrzebny
3) Eurokonferencja Personifikacji oczami Śląska
Czyli ponownie, opis jest zbędny!
Come back soon za kilka miesięcy!
CZYTASZ
Hetalia Axis... Art xD
RandomMówi się, że prawdziwa sztuka obroni się sama. Ale nie przede mną. UWAGA - SPOILER ALERT! Od kilku lat zdarza się, że coś narysuję. Nie są to dzieła sztuki, ale każdy orze jak może. Jako, że piszę ostatnią część "Hetalia Axis...", to pomyślałam, że...