Pov Ellie
Přišla jsem domů okolo 17:00, zítra odlétám ale nevím v kolik. Jako chytrou holku mě napadlo zavolat taťkovi.
E: Tati?
T: ano?
E: v kolik zítra odlítám?
T: jo promiň zapomněl jsem ti to říct,letadlo ti letí v 16:30 takže v 15:00 odjíždíme.
E: dobře děkuju
Típla jsem to a šla si zabalit nějaký oblečení. Po 15 minutách jsem to konečně měla ." Hele mohla bych se zeptat Amandy jestli tu nechce přespat" řekla jsem si pro sebe a automaticky v ruce držela mobil a vytáčela Amandy číslo.
A: ahoj Ellie co potřebuješ?
E: no víš jak zítra odlítám?
A: no?
E: tak táta říkal že odlíám až v 16:30 odpoledne tak jestli by jsi u nás nechtěla naposledy přespat?
A: ou..Ellie ráda bych ale slíbila jsem Louisovi že budu s ním..promiiiiň
E: v pohodě prosimtě,užijte si to,ale zítra po obědě přijďte jo?
A: jojoo,hele už musím jít tak pa
E: pa
típla to a mě zamrzelo že dá přednost klukovi s kterým chodí sotva den před holkou se kterou je bff už 11 let..ale jsem šťastná že někoho má. Lehla jsem si na postel a chvilku přemýšlela,no do doby dokud mi nezačal zvonit mobil. Byla to Jess,byla jsem celkem zaskočená co potřebuje ale hned jsem to zvedla
E: děje se něco Jess?
J: hele vím že je to blbý se ptát ale..mohla bych u tebe dneska přespat? Rodiče odjeli na týden pryč a Cole je zase ožralej a bojim se ho..
E: jasně že můžeš,čékám na tebe <3
J: děkuju moc,tak za 10 až 15 minut jsem u tebe,zatím ahoj
E: ahojky
a položila jsem to,šla jsem dolů to říct taťkovi a on nebyl proti. Po asi 15 minutách někdo zvonil tak jsem šla ke dveřím a otevřela,byla tam Jess a rychle vtrhla do dveří a zavřela za sebou. "hou hou hou co se děje?" zeptala jsem se jí a v tu chvíli někdo začal bušit na dveře. Jess se na mě vyděšeně podívala a mě hned došlo že Cole šel nejspíš za ní a snaží se dostat dovnitř. "tati to je Cole ,jdi mu prosím otevřít ale řekni že jsme třeba ve vedlejším městě,prosím!" řekla jsem tátovi potichu,ale tak aby to slyšel. On na mě jenom mrknul a my se běželi zamknout ke mě do pokoje a zatáhnout žaluzie kdyby náhodou chtěla vylízt oknem což vím že udělá. Cole ví že když mám v pokoji zatáhnutý žaluzie tak jsem pryč nebo spím. Dole jsme slyšeli jak můj táta řve na Cola že tu nejsme,po chvilce to utichlo ale najednout začali rány do okna. "dělej Jess schovej se do šatníku!" zašeptala jsem a Jess tak udělala,rozcuchala jsem si vlasy aby to vypadalo že jsem spala,vytáhla jsem žaluzie a otevřela okno,ale nedošlo mi že jsem tátovi řekla aby Coleovi řekl že jsem pryč. "co chceš já jsem unavená" řekla jsem a nějak u toho zývla . "kde je Jess?" zeptal se mě a já rychle něco odpověděla "ona tady byla ale před pár minutama odešla pryč " on se na mě kouknul jak na debila a odešel a já zas zavřela okno a zatáhla žaluzie. "hej Jess už vylez odešel" řekla jsem a Jess vylezla celá rozcuchaná z šatníku. Chtěla jsem se zasmát ale byla jsem radši ticho. Po zbytek večera se nic zajímavýho nedělo. Než jsme šli spát tak Jess otevřela ig a tam streamoval nějakej Payton , šli jsme se obě na ten stream podívat a on tam byl s mojí sestrou. "počkej to je tvoje ségra?" zeptala se mě Jess když jsem koukala do očí toho kluka "jo je" odpověděla jsem jí a dál civěla do očí toho kluka "dochází ti že budeš v domě se slavným Paytonem Moormeierem?" zeptala se mě Jess po tom co jsme ten stream vypli. "neznám ho takže to neřeším,hele jsem už unavená tak dobrou" odpověděla jsem Jess "dobrouu" řekla mi a já během 5 minut byla tuhá.
Ráno jsem se vzbudila v 8:57, šla jsem rovnou do koupelny se převlíct a udělat hygienu.Vzala jsem si na sebe krátkej žlutej fila crop-top a černý kraťasy
Potom jsem šla zpátky do pokoje vzbudit Jess. Ta hned vstala a šli jsme dolů na snídani, táta není doma a vratí se až v 14:00 takže máme celej dům pro sebe , šla jsem udělat něco k snídani a pak jsme šli koukat na film. Po zkončení filmu jsem se koukla na hodiny a bylo 12:00. "už budu muset domů" řekla Jess a rozbrečela se , já na nic nečekala a obejmula jí "nechci aby si odletěla,vždyť tu skoro nikoho jinýho nemám" řekla Jess ubrečeně "hele zlatko,slibuju že za tebou budu lítat,a ty můžes zamnou taky přece!" odpověděla jsem jí. No pak jsme se rozloučili a já si šla objednat něco k jídlu,když jsem jídlo objednala tak jsem si šla dobalit zbytek věcí. Skoro u konce balení mi přivezli jídlo ,zárověň přišla Amanda a Louis. "ahojky" řekla jsem jim a usmála se "čauky" řekli oba naráz,vzala jsem jídlo a zatáhla ty dva k sobě do pokoje "pomůžete mi to sbalit??"zeptala jsem se jich a oni kývli. Po půl hodině jsem to všechno měla zabalený a jídlo bylo samozřejmě sjezený. Šli jsme se koukat na film ale mezitím přišel můj taťka "Ellie máš všechno?" zeptal se mě důrazně a já na něj do patra zařvala že jo. když jsme dokoukali film tak bylo 14:38 "hele Ellie musíme už jet" zařval na mě taťka a já se běžela do pokoje rychle převlíknout .
Vzala jsem si toto
čapla jsem kufry a hned zase upalovala dolu. "Amanda a Louis jedou s náma jo?" zeptal se mě taťka a já hned kývla. Nasedli jsme do auta a jeli,cesta na letiště trvá tak nějak půl hodiny takže pohoda. Po 30 minutách jsme koněčně dojeli na letiště. Šla jsem se odbavit a pak jsme si šli jěště něco koupit. Já si koupila žvýkačky a Colu. Chvilku jsme čekali ale pak v tom rozhlasu nebo cotoe jsme slyšeli "letadlo do Severní Karolíny odlétá zachvilku" já se hned zvedla rozloučila se s nima a šla do letadla,seděla jsem u okýnka takže nice. Letěli jsme asi hodinu a půl a já zázrakem vůbec neusnula "hmm to asi bude tím energiťákem" řekla jsem si v duchu. Po chvilce poslouchání písníček jsem slyšela letušku "prosím připoutejte se zachvilku budeme přistávat v Severní Karolíně" já jsem se připoutala a čekala až přistaneme,vylezla jsem z letadla a minibus nás odvezl na letiště. Chtěla jsem odejít ale pak jsem viděla vysokýho hnědovlasýho kluka jak drží ceduli s mým jménem. Šla jsem k němu a on se hned zeptal "Ellie Gregg?"já se na něj jenom podívala a kývla . "dobře já jsem Payton Moormeier a mám tě odv-" nestihl to doříct a já mu skočila do řeči "payton? odněkud tě znám,podívej se na mě prosím" on se na mě podíval a já hned poznala ty nádherný oči "včera jsi streamoval s Avani,poznala jsem tě podle těch očí." on se na mě usmál a odpověděl "hh,mám tě odvízt domů,jsem jeden z těch 5 lidí co tam budou :)" a usmál se na mě. Vyrazili jsme k jeho autu a jeli k nim,teda k nám domů.
Ahojkyy,omlouvám se že tak pozdě xdd no každopádně budu vás napínat hehehe opravdu se snažím být více aktivní ale konečně tam je náš milovanej Paytůnek <3 zase se omlouvám za chyby ale opět píšu na pc.
ČTEŠ
the second attempt may work. //Payton Moormeier//
RomancePředem chci říct že věky všech co tam budou jsou vymyšlený ano?😚 zbytek si precti 😊❤️