POV Ellie
Po dokoukání toho filmu jsem si všimla že Payton je schovanej pod dekou celej posranej strachy. On na mě jenom vykoukl a hned šel radši spát. Já tam ještě ležela na gauči a koukala do stropu. Najednou někdo zazvonil,strašně jsem se lekla kdo to může bejt tak pozdě. Vykoukla jsem a stál tam Dylan.
"Ahoj Dylane co potřebuješ tak pozdě večer?" Zeptala jsem se ale on se začal ptát na Paytona. Po pár otázkách se na mě podíval a řekl "znáš Cierru?" kývla jsem a on pokračoval "zase jsou spolu ale Payton ti nechce ublížit..Ellie bacha na něj on ne-" než to stihl doříct tak jsem ho obejmula a začala mu brečet na rameno. Nemohla jsem tomu uvěřit "jak to víš že jsou zase spolu?" Zeptala jsem se ho a on mi ukázal fotku něj a Cierry která byla ze dneška..šla jsem nahoru si vzít mobil a odešla za Dylanem. "Můžu spát dneska u tebe?" Zeptala jsem se Dylana a on šťastně přikývl. Šli jsme k němu s já si hned lehla na gauč a usnula jsem.
POV Dylan
Ellie usnula na gauči a jelikož nejsem umře tak jsem jí přenesl ke mě na postel. Hodil jsem si na zem jeden polštář a nějakou deku.
Ráno
Vzbudil jsem se asi v 10:45 jelikož Ellie zvonil mobil. Šel jsem se podívat kdo to je a samozřejmě že to byl Payton. Típl jsem to a jenom napsal sms'ku
"Paytone nech Ellie bejt,ublížil jsi jí a ví o tobě a Cierre. Nehledej jí,nevolej jí a nepiš jí.-Dylan"
Pak jsem položil mobil a šel si ještě lehnout.
OMLOUVAM SE ZE JE CAST TAK KRATKA,ZITRA SLIBUJU ŽE VYJDOU ASPON 2 ČÁSTI ABYCH VAM VYNAHRADILA TY 2 MESICE CO ZADNA CAST NEVYŠLA ❤️
ČTEŠ
the second attempt may work. //Payton Moormeier//
RomancePředem chci říct že věky všech co tam budou jsou vymyšlený ano?😚 zbytek si precti 😊❤️