POV Payton
Ráno jsem se vzbudil s úplně mokrou hrudí, nejdřív jsem se strašně lekl ale pak jsem si vzpomněl co se včera stalo. Nějak opatrně jsem vstal z postele abych Ellie nevzbudil a šel jsem se osprchovat a další hygienu. Když jsem vsechno dodělal tak jsem šel udělat snídani. Ptáte se jestli umím vařit? Hhh, ne neumím.. ale za pokus to stojí 😂Rozhodl jsem se udělat pizzu protože prostě jsem na ní dostal chuť, ano vim že pizza není nejlepší snídaně ale nevadí. Když sem do těsta chtěl přidat mouku tak se mi trochu roztrhl spodek toho pytlíku a rozsypalo se to všude, chytil jsem z toho takový nervy že jsem se na to doslova vysr@l. Radši jsem něco objednal protože tohle by jinak skončilo špatně, většinu jídla si objednávám protože prostě sem línej vařit a všichni si tu vařej samy. Když jsem to objednal tak jsem si všiml že OPĚT nikdo není doma, tentokrát jsem našel vzkaz na lednici "vrátíme se až tak kolem 8 večer, jeli jsme za mýma rodičema, ty jsi říkal kdysi že tam jezdit nechceš a jak znám Ellie tak ta by hned řekla ne, užijte si to.
- Jackson"
V tu chvíli jsem si řekl že jsem celkem v prd€li protože až toto uvidí Ellie tak mě zabije. Když mi jídlo dovezli tak jsem pár kousků nandal na talíř a šel to odníst Ellie k posteli. Když jsem tam přišel tak byla na mym mobilu "vyřešila jsem Cierru zlato" Řekla a zle se usmála, bylo mi jasný co jí napsala protože já se s Cierrou zapomněl rozejít. Dal jsem ji talíř na stoleček vedle postele a lehl si vedle ní. "hele zlato děkuju ale já si zapomněla svůj mobil dole tak počkej chvilku hned jsem tady" řekla a já debil to odkejval protože mi nedošlo že ten mobil má v kuchyni.. schoval jsem se po deku a čekal co přijde, 10 minut se furt nic nedělo ale pak..POV Ellie
Šla jsem si dolů do kuchyně pro mobil a najednou jsem tu hrůzu uviděla.. všude mouka, těsto na lince vajíčka na ve dřezu.. "PAYTONE MOORMEIERE HNED DOLŮ!!!" zařvala jsem a hned slyšela pomalý krůčky ze schodů. Hned jak přišel dolů tak věděl co přijde "promiň zlato chtěl jsem něco uvařit ale moje kuchařský dovednosti nejsou moc dobrý, fakt promiň lásko dneska ti to vynahradim" řekl jak eminem a než jsem stihla něco říct tak mě začal líbat, po 3 minutách jsme se museli odtrhnout protože jsme neměli žádný vzduch. "tak co říkáš na takovýhle vynahrazení? 😏" zeptal se mě a kulišácky se na mě usmál "mhm já si myslím že dokonalost miláčku 😏" odpověděla jsem mu a znělo to strašně moc nadrženě 🤣🤣on mě hned vzal pod prdelí a nesl si mě nahoru, vešel semnou do jeho pokoje a hodil mě na postel.
POV Payton
Hodil jsem jí na postel a začal ji líbat a ona spolupracovala, začala jsme se svlékat. No prostě jsme se spolu vyspali (omlouvám se ale nebudu to tady rozepisovat přijde mi ujetý rozepisovat jak ji ho strká do prdele🤣🤣🤣) po hodině jsme skončili a ještě chvíli leželi. Jsem rád že mám někoho jako je ona.. já ji prostě miluju. Ellie se šla převlíknout a udělat hygienu. Já jsem jsem se mezitím taky převlíkl, akorát jsem si nevzal tričko protože mi je vedro. Šel jsem dolů se koukat na Netflix, po chvilce přišla i Ellie a když viděla že nemám tričko tak její pohled automaticky sjel na moje břišáky, skousla si ret a já se opravdu musel zasmát, lehla si mi na hruď a koukali jsme na "kruh 1".
Caukyy❤️tak jsem se rozhodla že část teda vydám už dneska a během týdne by měli vyjít další dvě části ❤️
ČTEŠ
the second attempt may work. //Payton Moormeier//
RomancePředem chci říct že věky všech co tam budou jsou vymyšlený ano?😚 zbytek si precti 😊❤️