--1. Bölüm
"Lila?! Asahi nerede?"
Genç kız bağırtıyla yerinde sıçradığında elindeki portakal suyu birkaç damla taşmıştı. "Makyajı yapılıyor!"
"Hâlâ makyaj mı yapılıyor?! Fanlar çoktan geldi. Başlamasına 10 dk var. Çabuk olun hadi~" Görevli konuşmaya devam ederken Lila hızlı adımlarla Asahi'nin odasına ilerledi.
"Unnie, fanmeeting 10 dk içinde başlamalıymış, acele edin dediler." Asahi gözünü açmadan elini uzattı portakal suyu için. "Unnie dökebilirsin,"
"Kusura bakmasın ama ben buraya sabahın köründe geldim. Şu önemli şahsiyetler biraz daha erken teşrif edebilselerdi," Bardağı alırken konuşmuştu Asahi. Bir yandan da açtığı sitemli gözlerini makyöze dikmişti. "Ben de erkenden hazır olabilirdim."
Makyöz sesini çıkarmadan işine devam etmek istediğinde Asahi eliyle savuşturmuştu. "Yeter yeter, ben zaten güzelim." Lila, şaşkın şaşkın bakan makyözün omzuna dokunarak çekilmesi için başıyla hareket yapmıştı.
O ses çıkarmadan çekildiğinde, Asahi portakal suyunu içmeye başlamıştı. "Unnie, salona geçmen lazım-"
"Ay dur be kızım! 10 dakika demedin mi? Dur da biraz keyif yapayım."
Lafının hemen ardından eline telefonunu almış ve sosyal medyada gezinmeye başlamıştı. "Ay bu da yani.." Diğer bir ünlü hakkında konuşmaya başlamıştı. "Anladık tatile gittin! Tam 50 post atmış baksana
"Asahi! Ben sana hemen gel demedim mi?!"
-/
"Merhaba!" Ellerini kaldırarak genç oğlanla tutuştu. "Sizi çok seviyorum- uzun zamandan beri hayranınızım!"
"Yaaa~! Yerim, sen çok tatlısın!"
Kaç saattir burada oturuyordu bilmiyordu. Kıçı dümdüz olmuş olmalıydı.. " Ne zaman bitecek?" Yanındaki görevliye sormuştu. "Daha yeni başladık neredeyse, 3 saat daha sürecek efendim."
"N-ne?"
"Merhaba."
Konuşamadan başını karşısındaki, hayran adama çevirdi.
"Merhaba~.."
40 civarı olduğunu tahmin ettiği biri olduğundan samimi bir şekilde davranamamıştı. Saygısız durumuna düşmek istemiyordu.
Sevimli bir şekilde adama gülümseyerek önündeki posterine dönmüştü. Kalemi alarak imzalarken arada sakince kendini izleyen adama bakıp gülümsüyordu.
"Adınız neydi?"
"Sun Ha Joon."
"Ah~ Çok hoş bir isim.."
İmzaladığında, tekrar adama bakmıştı.
Adam hiç konuşmuyordu, bu yüzden aşırı gerilmişti.
Konuşma açmayı deneyeceği sırada..
Adam elindeki kitabı masaya koydu.