1)Sebenarnya sebelum Nana jumpa dunia Wattpad, Nana dah lama bayangkan atau selalu berimaginasi yang Ali tu adik angkat Boboiboy (bukan sepupu). Tapi @SitiNafisa atau @eritau dan Author-author lain yang buat FF ni memberikan Nana inspirasi dan keberanian untuk publish my own story. (FF)
2) Ali : No!!!! tak leh!! (pecut ke Boboiboy sambil peluk dia).
Ni Abang aku sorang 💢.Boboiboy: (😄💦) sorry @salmahsalmah383, budak ni tak nak bagi. (peluk balik Ali).
3) Amato: (gulp) well, emmmmm.. aku cuma risau sebab Ciciko kata ada sesuatu tak kena dengan Boboiboy and sebab dia tinggal jam kuasa dia lah yang buat aku risau ni.
(Dalam hati : huhuhuhuhu... apa salahnya "Berdikari")4) Dayang / Ganz / Jin / Zain : Mestilah aku.
.
.
.Dayang / Ganz / Jin / Zain : ...........
.
.
.Dayang / Ganz / Jin / Zain :Dia sayang aku lah! 💢💢
(⚠️Spoiler Alert⚠️)
(Nana saja nak biar Zain dan Jin ada kat sini)Zain: Aku yang bawa dia masuk sini dulu! 💢
Ganz: ha?!!! Kepala hotak kau! Aliya yang bawak dia sini! 💢💢💢
Zain : Aku yang pertama izinkan dia masuk! 💢💢
Jin: Aku yang latih dulu!! 💢💢💢💢
Dia laju dan hebat macam aku! (proud dad noise).Dayang: Mana ada! Dia bijak macam aku! Dia selalu panggil aku Mama (Kadang-kadang) Dan dia juga selalu cipta senjata dengan aku (aihhh lupa Aliya nampak). 💢💢💢
Ganz: Bantah!! Dia kuat macam aku! 💢
Dayang / Ganz / Jin / Zain :
Fjwtxu💢💢💢diyfkyfkydiyfk💢yfiyfoyf💢💢!!!! dit💢dkhfy💢💢💢💢💢💢uyai0hwkhoyefouhwubsuugoa9uhwpugw9uwg💢💢---Nana: aduhhh orang-orang tua niii. 🤦♀️
Boboiboy kau sendirilah yang jawab soalan ni. Nak tunggu diorang ni sampai bulan depan pun tak habis lagi... haihhh (duduk kat penjuru bilik)Boboiboy : ermmm..(Blush) Boboiboy sayang semua Ketua Teras sebab diorang dah banyak ajar Boboiboy dan jaga macam anak sendiri.
(Hakikatnya Boboiboy tak diajar banyak2 pun sebab dia memang Natural. Dah pandai hampir semua benda).
Dayang / Ganz / Jin / Zain : (Terharuuuuu)🥺
Nana: Dah2 jgn nak berdrama dekat sini, dah lah Chapter 8 nanti ada banyak drama (spoiler lagi😂). NEXT!
YOU ARE READING
The Elemental's Project (Boboiboy and Ejen Ali FanFiction)
Fanfiction-____-____-____-____-____-____-____-____-____-____- Ali merupakan seorang Ejen MATA yang menggunakan Iris ciptaan ibunya dan (____). Walaupun Ali sudah pernah dibuli oleh ejen-ejen muda yang lain, dia tidak kelihatan sedih seperti biasa kerana sepup...