X. chapter

5 1 0
                                    

Graceina pov:
No takže, drahý Harry teraz si si to pekne posral. Máme tu až príliš veľa vecí, na ktoré ho bude potrebné upozorniť. Ja si síce uvedomujem, že je to jeho byt, ale pre kľud v domácnosti je to potrebné povedať. Bože .......... Ja už rozprávam ako keby som bola jeho manželka. Ach. Teoreticky čo nieje môže byť. Ale ne. Robím si srandu. Tak ešte aby ste vedeli čo ma nasralo. ,,Budííčeeek.,, To povedal Harry tím typickým sexy ranným hrubým hlasom, to ma až tak nenaštvalo. Naštvalo ma to, že boli zatiahnuté závesy a na zapnuté svetlo. ,, Budíkovanie nebude fungovať, keď to budeš robiť pomocou svetla. Je to na mňa príliš násilné. ,, sadla som si na posteľ a presvedčila sa o tom, že mám na sebe jeho tričko. Pravde podobne si všimol, že si ho obzerám. ,,Sekne ti,, Usmiala som sa, ale len jemne. ,, Inak na tom pyžame si sedel. Ale veď nevadí. ,, ,, Aj tak by som ti ho neobliekol, toto sa ti hodí viac. ,, Predpokladám, že si ma prezliekol preto, aby som sa dobre vyspala, respektíve aby som sa tu mala dobre, čiže ak chceš pokračovať v tom gazdinkovaní, chcelo by to raňajky do postele.,, Na to sa len usmievkal. To ma vie dakedy naštvať .

Harryho pov:

 ,,Zabudni ,, Povedal som jej veľmi pobavene. Dnes mi mala volať riaditeľka Peletierová. Toto som trochu dosť nedomyslel. Ja som na škole pracoval ako zástupca nejakého dedka, kým zaňho nenájdu niekoho iného. To bolo pôvodne. Neskôr, aby som to upresnil, tesne predtým ako prišla Grace a Carmen sa myslím volala. Zmenilo sa to. Nasľubovala mi, že tam môžeme ostať aj na dlhšie, ak sa mi tam bude páčiť. Ak by niekto našli namiesto mňa, to by znamenalo, že sa budem sťahovať. To znamená, že prídem o Grace. Mám pocit, že ju začínam milovať. Ale nemal by som. Je mladšia, nie o veľa, ale je. Nemôžem sa do nej zamilovať, keď ju ani nepoznám. Mrzí ma to s jej rodičmi. Teda pokiaľ sú naozaj takí ako ich popisuje. Rád by som stretol jej mamu. Chcel by som sa s ňou porozprávať o jej živote bezomňa. ,,Ja čakám ,, Ozvala sa nedočkavá. Nemohol som prestať myslieť na jej dokonalú postavu. Musel som jej ísť urobiť tie raňajky. Mal som tak aspoň viac času na rozvíjanie myšlienok. Vezmem ju na piknik. Bude to vyzerať ako rande, ale nech to vezme ako chce. Možno by to chcelo mať dôvod na to, že bývame spolu. Áno viem, už to jeden má, ale aj tak. 

Dnes je piatok. Máme pred sebou celý víkend. Kvôli Grace som si zobral na večer na dnes voľno. Grace má ospravedlnenku z nemocnice na mesiac. Chcem si to s ňou užiť,  čo najviac sa to len bude dať. Asi by som mal zavolať Niallovi a mal by som ho o všetkom informovať. Predsa len je to môj najlepší kamarát. Zvolil som jednoduchú voľbu. Pôžitok Neurazí ani nenatchne. Nejem mäso, čiže typické raňajky so slaninou sú pre mňa nepredstaviteľné. A bez slaniny to už nie sú dve raňajky. Zarobil som si cesto na lievance, a vybral som si z chladničky ovocia. Nakrájal som jahody a opláchol som čučoriedky. Opiekol som lievance polial, no dobre, trochu prelial javorovým sirupom, posypal ovocím a ide sa papať. Mala by si to vážiť ja často nevarím. Celú tú dobu som uvažoval o čom sa budeme rozprávať. No tak približne som už vedel, ale formuloval som otázky. Mám pocit, že úplne zbytočne. Vždy keď mám niečo dôležité, snažím sa nad tým veľa rozmýšľať. Je to komplikované, vždy vždy zabudnem čo som chcel povedať a je to v prdeli. Ide mi o to aby bola šťastná. Potrebujem vedieť ako je na tom s rodičmi. Ak by ma náhodou vykopli zo školy, už by u mňa pravdepodobne nechcela viac bývať. Teoreticky by aj mohla, ale nedávalo by to zmysel. Určite by som sa odsťahoval za prácou. Mimochodom, mám vyštudovanú medicínu. Môžem hrdo povedať, že som učený fyzioterapeut. A aj chirurg. A ten telocvik je iba hobby. Ale na školách to tak býva. Berú hneď všetko, čo im príde pod ruku. Ale páči sa mi tu. Sú tu vtipné deti .. A nie, nemám pedofilné sklony. 


Ahojky toto bola 10. kapitola. No teda bola .. Máte ju tu. Dúfam, že sa vám páčila. Ja som si jej písanie veľmi užila a teším sa na ďalšiu. Možno ju vydám ešte dnes. Mám veľmi rôznorodé plány s ich životmi. XD Ak sa vám kapitola páčila tak nezabudnite dať hlasovať a napísať nejaký povzbudivý komentár. Užite si deň. Pustite si Hazzov alebo Lanin nový album a majte sa krásne. Láska T.

D.A.R.L.I.N.G.Where stories live. Discover now