XI. chapter

8 1 0
                                    

Grace's pov: Lepšie lievance som ešte nejedla. Nikdy. Ten moment ako som ich jedla mi extrémne pripomínal pesníčku Le festin. Ani neviem prečo. To je jedno.,,Bolo to výborné. Inak, aké máme dnes plány?,, Opýtala som sa Harryho po skvelých raňajkách do postele.

,,Sny milencov sú ako dobré víno. Vedel si to?,, asi blbá otázka ale. Stále na to myslím. ,,Nie nevedel. Prečo máš taký pocit?,, Bola som prekvapená ako rýchlo odpovedal.
,,Dávajú radosť alebo smútok.,, Zase som mu odpovedala. Bolo to nefér. Ja som sa ho pýtala na dnešné plány. Ale viac menej je to moja chyba. Ja som začala s dobrým vínom. ,,Odpovedz.,, Zakričala som naňho. ,,Jasné prepáč, myslel som že dnes pôjdeme na piknik ak by si súhlasila.,, Mala som asi 100 chutí vyraziť hneď. Pikniky zbožňujem. ,,Jasné, milujem pikniky.,, Tváril sa nadšene keď to počul. ,,To som rád v tom prípade idem nachystať veci.,, Bol strašne zlatý. ,,Nechceš s tým pomôcť?,, Radšej som sa ho opýtala. Lebo asi všetci vieme ako to ide väčšine mužom v kuchyni. Ak si odmyslíme tie výborné raňajky. Ja skôr mierim na istú neschopnosť prakticky baliť veci. Nedajbože na potraviny. Zbalili sme spoločnými silami všetky veci a vybrali sme sa na piknik. Keď sme sedeli v aute, povedal, že ma vezme na jeho obľúbené miesto.

,,Oslabený hladom som nešťastný.,, Povedal hneď ako sme si sadli na deku. Vyzerala ako obrus,ten ktorý vyzeral ako jeho sako ktoré mi pripomína pesníčku From The Dining table. Začala som vyťahovať všetko jedlo. Mali sme veľa melónu, jahody a všetko možné ovocie sveta. Mali sme aj toasty, minerálku na pitie. Chcela som zobrať aj víno ale potom som si povedala, že Harry šoféruje a víno by asi nemal. Nechala som ho vyložené na kuchynskej linke. Dúfam že ho ten zmätok nezbalil so sebou. A jasne že áno. Už som len videla ako ho vyberal von z košíka a vrátil sa ho kufra ešte po poháre. Zazvonil mu mobil. Tváril sa veľmi nešťastne. Začala som sa obávať. Telefonoval asi 5 minút, potom zložil. ,,Kto to bol?,, Nedalo mi to sa neopýtať. ,,Tvoja, teda naša riaditeľka, Pelletierová.,, Bol smutný, veľmi smutný. ,,A čo chcela?,, A presne v tomto momente sa nadýchol a začal mi to vysvetlovať. ,,Lietam celú cestu, ako môžem, vyhodila ma. Chcel som ti to povedať práve tu, ale myslel som, že mi bude volať až večer.,, Čo mi chcel povedať?! ,,No teda chcel som ti povedať že mi má zavolať. Pamätáš na prvý deň kedy sme sa stretli?,, začínam mať pocit že mi číta myšlienky. ,,Samozrejme,, Kto by si nepamätal deň kedy stretol Harryho Stylesa?! ,,Práve ako ste vošli, som mal pohovor. Dohadovali sme sa ako to bude s mojou pracovnou dobou. Povedala že zatiaľ to bude pokiaľ niekoho nenájdu.,, To znamená že... ,,Nie prosím, to nehovor. Prečo?!,,
,,Pretože v živote nie je nič zadarmo,, Prišiel ku mne a objal ma.,,Hej ja som tu ten kto by mal plakať, vyhodila mňa nie teba.,, Utrela som si oči a pozrela som sa hlboko do atlantického oceánu, ktorý sa nachádzal v strede môjho vesmíru. ,,Máš pravdu,, Odpovedala som. ,,A teraz späť k dôvodu prečo sme tu.,, Ja som myslela že mi chce iba oznámiť že ho vyhodili, ale ak to má aj iný dôvod, tak fajn.
,,Aké máš plány do života?,, ,,To som na štátniciach? Mám taký pocit, pretože si ťahám otázky na ktoré neviem odpovedať.,, Strašne pekne a nežne sa usmial.,, Mám od života isté očakávania a isté sny.,, Asi to naberá potenciál zaujímavej konverzácie. ,,A tie sny? Je miesto kam by si chcela ísť?,, Budem znieť veľmi nerozhodne ale.. ,,Chcela by som ísť na Route 66, ideálne nie sama. Ale mám aj istú nádej že sa o mňa rodičia začnú viac zaujímať.,,
,,Nádej je jedlo, ktoré sa konzumuje príliš rýchlo. To mi kedysi povedal dedo. Asi práve preto sa Francúzku hovorí najromantickejšia krajina sveta.,, Ach, dedo. ,,Akú má Francúzko súvislosť s jedlom a nádejou?,, Myslela som že to nepochopí. ,,Možno to bude tým že Francúzi medzi sústom jedla vždy stihnú položiť príbor.,, Možno tomu teraz konečne pochopí. ,,aby si ho vychutnali čo najviac sa to dá.,, Doplnil ma, čiže tomu asi chápe. ,,A čo by si chcel dosiahnuť v živote ty? Nech sa nebavíme len o mne.,, Zabudla som podotknúť že sme obaja vypili už minimálne po dva poháre vína.
,,Vynechávanie jedál, na ktoré som zvyknutý. Nemám rád zmeny ale predsa rád objavujem. Mohlo by to byť zaujímavé.,, Úplne ho chápem.,,Osamelý zlodej je smutný, že sa živí tým, čo ho baví.,, Jemne som zašepkala. Dúfam že to nepočul. A ak aj počul dúfam že tomu nepochopil. Myslím že mu nedôjde, že tým zlodejom som myslela jeho.

Harry's pov: Ach, hry tak trpké, že nemôžem uspieť. Musím jej to povedať. ,,Grace, asi sa naše cesty rozídu.,, Bolo mi jasné že bude veľmi protestovať. ,,Ako to myslíš, to pretože ťa vyhodila?,, ,,Budem si musieť nájsť novú prácu a ty musíš dokončiť školu, nemôžem ťa vziať zo sebou. ,,Myslela som si že to takto dopadne.,, Hneď mi aj odpovedala. ,,Ako si to vedela, to som až taký predvídateľný?,, Opäť sa jej tlačili slzy do očí.
,,Pretože v živote nie je nič zadarmo,, Hneď ako to dopovedala jej začala plakať.
,,Nikdy mi to nepovedia, nechajú ma nech sa trápim, až kým tomu pochopím.,, Mrzelo ma že som jej to povedal tak skoro. Ale bude mať viac času sa s tým vyrovnať. Nečakal som, že ju to dojme až takto. ,,Mrzí ma to, je niečo čo si želáš práve teraz?
,,Nech sú preteky hviezd,, Je dosť pravdepodobné že jej rozhodnutie bolo ovplyvnené aktuálnou situáciou. Bola tma a krásne bolo vidno hviezdy. Dosť sme toho vypili. Oprela si hlavu o moje plece. ,,Začína mi byť zima nepôjdeme domov?,, Mám v aute dve deky a sveter. Pôjdem ho zobrať a dám jej ho nech si ho oblečie. Asi budeme spať dnes tu. Keďže sme opitý. ,,Ty ideš takto šoférovať?,, Opýtala sa ma keď videla ako sa tackám k autu.
,,Nie je to pre mňa,, Možno by som si trúfol ísť autom, ale nechcem ju ohroziť.
,,Nechám vás ohromiť a odletím, začínam sa nudiť.,, Obliekla si môj sveter ktorý som jej práve podal a zapla rádio. Neviem ako sa jej to podarilo, ale hekla nejakú francúzku stanicu. Pomaly ale isto začalo pršať. Nie nepršalo. LIALO. Začala tancovať a spievať tie francúzke pesníčky. Konečne sa zabavíme. Už so jej povedal tie najpodstatnejšie veci, čiže sa vo mne napätie konečne uvoľnilo.
,,Zábava sa konečne začne,, To bolo posledné čo som počul pre tým, ako sa rozbehla a skočila po mne. Stál som pred autom, keďže som odkladal košík a niektoré prázdne fľaše.
,,Vyber fľaše, už žiadne ťažkosti, musíme si užiť ten krásny dážď,, Začínalo s ňou mávať to víno. ,,Vidím že keď si opitá, si optimistická.,, Usmiala sa na mňa a povedala:
,,Pripravujem stôl pre svoj nový život, nie je to tým vínom,, A rozbehla sa späť tancovať do dažďa. Prišiel som za ňou a snažil som sa prispôsobiť jej hudbe. ,,Vyzeráš šťastne.,,,,Teší ma myšlienka tohto nového osudu,, Niečo sa v nej zlomilo. Stále som neprišiel na to čo to je. Som muž, a priznám si, nám pomalšie dochádza. Ale som aj veľmi nedočkavý. ,,Grace, čo ťa spravilo šťastnou?,,
,,Život, ktorý sa má skrývať a potom je konečne slobodný.,, Celá vysmiata mi odpovedala. ,,To som rád, s takýmto prístupom na mňa rýchlo zabudneš.,, Na to o akých veciach sme sa rozprávali, som bol príliš triezvy aj napriek tomu že som vypil okolo dvoch fliaš vína.
,,Hostina je na mojej ceste Harry, to neznamená že na teba zabudnem. Znamená to že si budem každú chvíľu s tebou užívať čo najlepšie to len viem.,, Mierne ma to dojalo.
,,Dúfam že ani ty na mňa nezabudneš. Čo vlastne teraz čaká teba?,, Opýtala sa ma a vyzerala že tiež začína by čoraz viac triezva.
,,Život, ktorý sa má skrývať a potom je konečne slobodný. Grace, nezabudnem na teba.,,
,,Hostina je na našej ceste Grace.,,


Ahojte, toto bola kapitola ktorá ma veľmi dojala. Je to inšpitované jednou pesníčkou. Dúfam že sa vám páčila. Ospravedlňujem sa že dlhšiu dobu nebola kapitola, ale máte tu teraz jednu dlhšiu. Ak sa vám páčila tak dajte vote, a nezabudnite aj koment. To je predsa najvtipnejšia časť knihy :) Majte sa krásne.

                                                                                                                          Love, T.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

D.A.R.L.I.N.G.Where stories live. Discover now