Terkam

17.9K 59 0
                                    

Tetek Aida berbuai buai semasa berjalan ke rumah Bujang khairul.. Kebetulan semasa mereka berjalan mereka akan melalui sebuah lagi rumah Bujang yg disewa oleh sekumpulan orang Bangladesh..

Terdapat tiga orang lelaki bangla yg sedang lepak dikoridor ketika Aida dan khairul berjalan di situ..

Kesemua mereka memandang ke arah buah dada Aida yg sedang bergegar gegar itu..

"hey khairul mau pergi mana sama itu kakak?" tegur si bangla..

"saya ajak kakak lepak rumah saya la sikit jam mau minum minum"

Aida hanya tersenyum sahaja..Dia tahu budak budak bangla itu mesti geram tgk bodynya yg hanya disaluti baju satin yg jarang itu. Di tambah pulak puting teteknya jelas menonjol di sebalik baju itu pasti membuatkan konek nonek bangla tu tak senang duduk..

"boleh join kah khairul?"

"Eh tak boleh tak boleh ini u tak tahu kakak bini abang remi. U mahu mati kah.. Hahaha"

"oh abang remi punya bini kah.. Haiyo banyak cantik oh.. Tak apa tak apa lain kali ah boleh ah?"

"ah u tanya sama kakak la hahaha.. Ok saya mau balik sekarang.."

Sebaik tiba di rumah khairul khairul pun memperkenalkan rakan serumahnya dengan Aida..

"korang berdua aje ke yg lain mana?"

"oh dorg dah tido dah kak akak duduk dulu kak.. Biar saya bancuh air.. Akak nak air panas atau sejuk?"

"apa pun boleh la khairul.."

Khairul pun membancuh air teh o satu jag..

"minum dulu kak.."

Sedang mereka berbual bual mereka tahu yg bangla bangla itu sedang sibuk mundar mandir di depan koridor rumah mereka..

"tgk la tu kak budak budak bangla tu dah menyibuk kat depan tu.."

"alah biarlah.. Eh korang tak ada ke cerita yg best best.. Pasang la.. Boleh kita layan cerita sambil borak borak ni..

" ada kak, nanti saya pasang kan ya.." lalu khairul pun dengan selamba memasangkan cerita blue di TV rumah Bujangnya..

" tutup lah lampu khairul.. Terang sangat ni.. Hehehe" kata Aida..

Lalu khairul pun memadamkan lampu diruang tamu itu

"ah macam ni baru layan.. Meh duduk sebelah akak ni khairul.." kata Aida sambil menepuk sofa bujang disebelahnya

Sebaik khairul duduk disebelah khairul Aida pun bersandar melentokkan kepalanya di bahu khairul.. Sambil menyimpulkan kakinya kesisi.

Oleh kerana kain satin itu agak singkat maka sebahagian punggung Aida dapat dilihat oleh rakan khairul yg duduk di single sofa disebelah itu..

"tak pakai spender bini abang remi ni Hehehe.. Barang baik ni.." bisik hati kawan khairul yg bernama arif..

Setelah beberapa minit menonton kote khairul pun mulai stim kerana adegan gangbang menghangatkan suasana diruang tamu itu..

Aida mulai perasan yg ada bonjolan tinggi di celah peha khairul.. Lalu dengan selambanya Aida pun meraba bonjolan itu..

"Eh akak.."

"tak apa khairul.. Sikit je ni.. Akak nak pegang je.. Boleh kan"

"err.. Ikut akak lah.." kata khairul sambil memandang ke arah arif..

Lalu Aida pun memasukkan tangannya kedalam seluar khairul lalu menggoncang goncang kan batang pelir khairul..

"ah sedapnya kak.. Pandai akak bagi hand job kat saya ya.."

"biasalah akak kan dah kawin.. Mestilah tahu apa nak buat.." kata Aida sambil menyelakkan seluar khairul untuk mengeluarkan konek khairul dari seluarnya..

"besar juga yg konek kau ni khairul" kata Aida sambil terus menundukkan kepalanya untuk mengulum konek khairul..

Arif yg melihat aksi blowjob Aida terus melompat dari sofa nya lalu terus menerkam bontot Aida yg sedang menonggeng dan Mendedahkan pantatnya kearahnya..

Arif terus menjilat jilat pantat dan lubang jubur Aida sambil meramas ramas bontot Aida dengan kuat akibat terlalu geram..

"ah sedapnya.. Jilat pantat akak tu arif.. Arghhh.. Ermmm... Arghhh.."

Aida terus mengulum batang khairul sambil sebelah tangannya meramas ramas buah pelir khairul yg tergantung di celah pehanya..

"berat betul telor kau ni khairul mesti banyak airmani dalam ni.. Biar akak kosongkan kantung buah ni ya.. Baru lega sikit nanti.. Hehehe" kata aida dengan nakal

"yes kak.. Perah batang saya tu kak.. Kering kan buah pelir saya tu kak.." jawab khairul yg sedang menikmati kuluman Aida sambil dia meramas ramas tetek Aida yg tergantung itu..

"dah tu arif.. Jangan jilat lagi.. Masukkan batang pelir kau dalam pantat akak tu sekarang akak dah tak tahan dah ni syg.."

BOHSIA ITU ISTERIKU : AIDAWhere stories live. Discover now