"macam ni bang.. Malam tadi lepas kami balik dari uptown kami terus balik rumah pastu masa tgh layan tgk TV, ingat nak hisap rokok tapi rokok habis pulak. Kebetulan masa kami nak turun keluar ke 7e nampak pulak bini abang remi tgh hisap rokok kat luar rumah tu sorang sorang habis tu khairul try la mintak rokok kat kak Aida.. Hehehe.. "
" hah abis tu dia bagi ke rokok kat korang..?" tanya remi lagi..
"dia kasik bang pastu si khairul ni hah memandai mandai gi ajak kak Aida lepak rumah kitorg bang.."
"habis kak Aida kau ikut korang ke lepak rumah korang tu arif?!" tanya si rizal dan menendang kaki si remi perlahan dan mengangkat keningnya..
"dia ikut bang.. Kitorg tgk dia pakai baju jarang yg untuk tidur tu bang.. Nampak habis semua body kak Aida tu bang.. Sori ya bang remi.."
"adoi kak Aida kau tu mmg suka tidur pakai macam tu.. Habis tu apa jadi..?"
"kiranya nak dipendekkan cerita bang.. kak Aida jadi lauk kami ramai-ramai malam tadi bang.. Bangla yg sewa rumah tepi tu pun join sekali bang.. Kak Aida yg suruh diorg masuk.." kata arif sambil memandang kearah remi..
"kami mintak maaaflah bang sebab main dengan bini abang tu malam tadi tapi kak Aida yg nak main dengan kami sebenarnya.." sambung khairul pula..
"adoi cepat betul dia bertindak.." jawab remi perlahan..
"alah remi sabar lah remi.. Nak buat macam mana kan benda dah jadi.. Kau kena hadap je lah.. Lagipun.. Kau jangan risau lah.. Budak budak ni pun pernah main dengan bini aku Sofia.. Betul tak?"
"betul tu bang remi.. Kak Sofia pun pernah ajak kami main dengan dia ramai-ramai tapi masa tu abang rizal ada sama.. Kak Sofia paksa abang rizal tgk kami kerjakan pantat dia depan mata abang rizal masa tu.."
"betul tu mi.."kata rizal
"habis pesal kau tak ajak aku sekali?"
"alah bang.. Kak Sofia ajak kami je.. Dia tak kasi orang lain join sama..Dan satu lagi, sori la bang remi tapi kak Aida kata abang remi dah tak ada hak kat dia lagi.. Betul ke bang remi?"
"ya betullah tu.. Kak Aida kau nak halau abang keluar malam tadi abang tak ada pilihan. Nak tak nak abang kena sanggup terima syarat dia jadi laki dayus dia.." jawab remi..
"oh macam tu so betullah kata kak Aida tu.. Hahaha.." jawab khairul
"macam ni lah abang remi.. Kak Aida malam tadi kata kami boleh main dengan dia bila bila masa yg kami nak.. So abang kena biasa kan diri lah kalau kami main dengan kak Aida tu pada bila-bila masa.. Hahaha" jawab arif pulak
"dia nak kami buntingkan perut dia bang! Hahahahahahaha.." tambah khairul pulak..
"wah seronok korang ya.. Tak apa tak apa ni hari korang.. Esok korang kawin siap lah kami berdua nak rogol bini korang pulak Sampai bunting hahaha!!" jawab sirizal..
***TAMAT***
YOU ARE READING
BOHSIA ITU ISTERIKU : AIDA
FantasyKisah perjalanan hidup seorang isteri yang bernama Aida yang telah berkahwin dengan seorang penganggur yang akhirnya menyebab Aida berlaku curang terhadap suaminya akibat sikap malas dan tidak bertanggungjawab suaminya yang bernama Remi