Remi terdiam membisu.. Fikiran remi buntu. Dah tak ada jalan lagi untuk dia buat pilihan..
Setahun lepas Aida mengadu pada ibubapanya tentang remi yg enggan bekerja sehingga dia dimarahi oleh ibubapanya.. Ibubapanya juga enggan menerima remi kembali sekiranya remi enggan berubah dan mencari pekerjaan dan memberi Aida nafkah serta bertanggungjawab sepenuhnya.
Seandainya remi keluar dari rumah itu dia akan menjadi seorang gelandangan dan mungkin terpaksa tinggal dibawah jambatan!
Sementara itu Aida mengeluarkan rokok yg terdapat didalam beg tangannya dan mula menghisap rokok..
Puff puff puff
"Hoi remi! Yg kau diam je tu kenapa? Aku nak jawapan kau!! Jawap lah cepat! Kau nak keluar dari rumah ni atau kau terima sahaja kenyataan yg aku ni dah jadi bini Jalang kau! Kau sanggup ke remi jadi laki dayus aku remi?!" Lalu Aida pun berdiri lalu menarik seluar dalamnya melalui skirt labuh yg dipakainya..
" kau tgk ni remi..!!" Lalu Aida menunjuk kan celah seluar dalamnya yg masih lenjun akibat bekas airmani jantan yg baru dia setubuhi sebentar tadi.. Sengaja Aida nak mencabar ego remi.. Niat Aida ialah dia nak remi keluar dari rumah itu..
"kau nampak ni remi, bekas airmani jantan tadi ni masih ada kat celah panties aku ni.. Hahahaha!! Kau sanggup ke nak terima aku lagi.. Kau nak jadi laki dayus aku ke remi hahahaha!! Kalau perut aku ni bunting kau sanggup ke nak timang anak luar nikah?!! Jantan tu main pancut je airmani dia dalam pantat aku tau remi.. Kau tahu kan yg aku tak pakai perancang!"
Remi hanya mampu memandang kearah seluar dalam isterinya yg diselaputi airmani jantan lain.. Ego remi koyak rabak dan hancur di situ juga.. Jalan dah buntu dan mati.. Dia tahu Aida akan sengaja mencabar maruah dirinya sebagai seorang suami dan akan melakukan apa sahaja untuk memalukan dirinya dikhalayak ramai. Di telan mati emak diluah mati bapak kata pepatah..
"eeee geramnya aku.. Hoi remi!!" Aida pun mencampakkan seluar dalamnya tepat ke muka remi! Bahagian airmani itu tepat ke hidungnya. Remi tahu itu airmani kerana bau itu ialah bau hanyir airmani lelaki..
"kau ni bodoh lah! heyy..!!! Kenapa kau diam tadi kau garang sangat dengan aku! Kenapa sekarang kau senyap macam tikus! Aku tanya ni apa pilihan kau! Kau nak berambus atau tinggal sini dan jadi laki dayus aku?!! Kau sanggup ke terima lagi aku ni! Aku dah jadi bini Jalang! Bini sundal! Aku dah jadi bohsia macam dulu sebelum kita kawin..!! Kau tahu tak dah ramai jantan yg dah main dengan bini kau ni..!! Kalau kau nak jadi laki dayus aku, kau kena jilat seluar dalam aku tu remi lepas tu kau jilat lubang pantat aku yg masih berlumut dengan airmani jantan tu.. Esok aku akan bawak balik jantan dan main dalam rumah ni..! Kau pun tak boleh halang dah..! Kau sanggup ke remi hahahahaha!!"
" Aida. Maafkan aku Aida.. Please la maafkan aku.. "
" dah terlambat dah remi.. Aku dah bagi banyak peluang kat kau.. Disebabkan kau aku jadi begini tau remi. Kau buat aku meluat tgk muka kau.. Setiap kali aku balik aku benci tgk muka kau, aku benci tgk perangai kau yg suka habiskan duit berjoli kat kedai nombor ekor tu, konon kononnya kau akan jadi kaya raya tapi habuk pun tarak! Duit tu duit titik peluh aku tau remi! Motor yg kau pakai tu, rokok yg kau hisap tu semua guna duit aku!! Tiap-tiap malam aku tgk kau habiskan masa melayan blue filem dan melancap atas sofa tu.. Heyy aku benci lah.. Dah terlewat untuk aku maafkan kau..! Sekarang kau pilih.. Suka tak suka aku nak jawapan kau malam ni jugak! "
YOU ARE READING
BOHSIA ITU ISTERIKU : AIDA
FantasyKisah perjalanan hidup seorang isteri yang bernama Aida yang telah berkahwin dengan seorang penganggur yang akhirnya menyebab Aida berlaku curang terhadap suaminya akibat sikap malas dan tidak bertanggungjawab suaminya yang bernama Remi