~~Rozdział 4~~

215 20 4
                                    

Porozmawiałam jeszcze chwilę z moją mamą kilka minut i zasnęłam. Poczułam jedynie jak poprawia na mnie kołdrę i wyszła z pokoju...

Obudziłam się następnego ranka i spojrzałam na telefon który leżał obok mojej poduszki. Zobaczyłam, że jest 07:34 i właśnie w tym momencie odetchnęłam z ulgą. Rozejrzałam się po pokoju i zobaczyłam na podłodze dwie duże walizki i pełno kartonów. Podniosłam się i przetarłam oczy. Zdjęłam nogi na podłogę po czym przeszedł mnie przeraźliwy dreszcz.

- Brr, zimno... - odparłam ziewając.

Z mamą rozmawiałam o tym kiedy wyjeżdżamy i chyba mówiła coś że w piątek. Spojrzałam znów na telefon i zobaczyła kilka powiadomień z różnych mediów o tym, że wyjeżdżam.

- Wścibskie żmije... - prychnęłam pod nosem i wstałam

Skierowałam się do łazienki lecz była ona zamknięta. Westchnęłam i wróciłam by wybrać coś do ubrania. Spojrzałam jeszcze na dzisiejszą pogodę i zobaczyłam, że powinno być słonecznie z lekkim wiaterkiem. Podeszłam do szafy i wyjęłam coś luźnego.

Wybrałam coś zwykłego i znowu ruszyłam w stronę łazienki.

- Wychodzić!! Ja mam za... - spojrzałam na telefon. - 16 minut lekcje!

Cisza... Walnęłam w drzwi i usłyszałam jak przekręca się zamek.

- Czegu?! - za drzwiami zobaczyłam moją mamę.

- Mamuś ja mam zaraz lekcje a ty zajęłaś łazienkę!

- No to użyj tej na dole. - odparła i zamknęła mi drzwi przed nosem

- MAMA!

- Czegu? - znowu otworzyła drzwi

- Oddaj mi ręcznik i mój żel pod prysznic i dam ci już spokój. - powiedziałam i weszłam do łazienki.

Weszłam w głąb łazienki i zobaczyłam, ze moja mama stoi centralnie w drzwiach. Uśmiechnęłam się do siebie i wypchnęłam ją z łazienki i zamknęłam drzwi.

- Mia!!

- Ups... - odparłam i zaczęłam się szykować do kąpieli.

Umyłam się szybko i wyszłam z łazienki.

- No wiesz ty co... - udawała obrażoną

- Ty też mi tak robiłaś. - zaśmiałam się i weszłam do mojego pokoju.

Odpaliłam laptopa i dołączyłam do lekcji. Zauważyłam, że mam jeszcze kilka minut do matematyki więc włączyłam Instagrama i chciałam wstawić jakieś zdjęcie. Wybrałam coś  zaczęłam pisać opis.

~Mika~

Hejka kochani <3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hejka kochani <3

Nie miałam o co pytać więc po prostu wstawiłam zdjęcie. Spojrzałam na laptopa a lekcja się już zaczęła. Westchnęłam i weszłam na rozmowę.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 08, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

.•°☆ Something New ☆°•.  [DreamSMP]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz