V práci

8 2 0
                                    

Vypravěč: Byl krásný den. Den, kdy bylo nejlepší jít do pizzerie. Pochopitelně někteří čekali už přede dveřma, protože dorazili ještě před otevírací dobou.

...mezitím v pizzerii...

Freddy: Jaký máte pocit z dneška?
Toy Freddy: Já myslím, že to bude super.
Foxy: V to pevně věřím.
Majitel: Takže jestli jste připraveni, tak už jim otevřu.
Vypravěč: Majitel otevřel a vstoupili lidé a jako vždy v počtu okolo 30 lidí a to měli ješte další dorazit. Zábava už začala.

...mezitím...

Vypravěč: Nightmare Puppet šel uskutečnit Springtrapův plán a Springtrap na to chtěl dohlédnout, avšak oba věděli, že by to mohlo být opravdu podezřelé, tak museli mluvit přes vysílačky.
Springtrap: Tak jak mě slyšíš?
Nightmare Puppet: Dokonale. A ty?
Springtrap: Naprosto zřetelně.
Nightmare Puppet: Jdu to zařídit.
Vypravěč: Do minuty se Nightmare Puppet dostal do pokoje, kde bydlela Chica. Automaticky zamířil k ledničce a otevřel ji. Cupcake stál tam, kde měl. Nightmare Puppet ho vzal a z lahvičky nakapal 6 červenooranžových kapek a pak vložil Cupcake zpátky tak, aby nebylo poznat, že s tím někdo něco dělal. Pak se dal na odchod a potom si všiml, že k němu jde Toy Chica.
Nightmare Puppet: Jde ke mně Toy Chica.
Springtrap: Řekni třeba, že jsi se šel projít nebo něco takového.
Toy Chica: Co ty tady děláš?
Nightmare Puppet: Šel jsem se projít, nic víc. Vždyť víš, že zrovna já nemám moc příležitostí.
Toy Chica: No jak myslíš.
Vypravěč: Když Toy Chica vešla do Chicy pokoje, Nightmare Puppet se ozval Springtrapovi.
Springtrap: Co ti tak trvalo?
Nightmare Puppet: Toy Chica. Zrovna jsem už odcházel, když na mě natrefila.
Springtrap: A šla tam, kam měla?
Nightmare Puppet: Jo. Je v Chicy pokoji.
Springtrap: Perfektní. Náš plán zatím vychází.

...mezitím...

Vypravěč: Skončila otevírací doba. Když už všichni odešli, animatronici na chvilku šli do svých pokojů. Po chvilce se ozval z Chicy pokoje křik. Všichni, kromě Toy Chicy, Springtrapa a Nightmare Puppeta, se tam nahrnuli.
Chica: Ten Cupcake je pryč!
Fredbear: Podívejte se po pokoji.
Foxy: No já myslím, že jen tak nezmizel.
Mangle: Proč si to myslíš?
Foxy: Chico? Kolik jsi měla vidliček?
Chica: Dvě. Jednu na Cupcake, jednu na normální jídlo. Proč?
Foxy: Protože ta na Cupcake zmizela.
Toy Freddy: Nemyslíš, že to udělala Toy Chica?
Chica: Sice mě nemá ráda, ale i ona ví, co je až moc. Ledaže bych ji něčím naštvala, ale o ničem nevím.
Golden Freddy: Musíme to vyřešit.
Phantom Puppet: Ale jak?
Golden Freddy: To ještě nevím.
Twisted Bonnie: Nějak to vyřešíme. Cítím to.
Bonnie: Myslím, že v noci máme největší šance to zjistit.
Withered Foxy: Tak počkáme na noc a možná na něco příjdem. Ale jen možná.

Five Nights At Freddy's: Nebezpečí na dohledKde žijí příběhy. Začni objevovat