Plán část 2.

8 2 0
                                    

Vypravěč: Chvíli běhali sem a tam, až najednou Springtrap dostal nápad.
Springtrap: Tak jo. Ukážu ti svůj plán.
Nightmare Puppet: Jaký?
Springtrap: Radši ti to ukážu.
Nightmare Puppet: Mám se bát?
Springtrap: To je jen na tobě.
Nightmare Puppet *se smíchem*: Tak se bojím.
Vypravěč: Springtrap začal představovat svůj plán. Snažil se, aby to Nightmare Puppet pochopil co nejvíc.
Nightmare Puppet: To je celkem dokonalý plán. Ale jakou máme jistotu, že to vyjde?
Springtrap: Toy Chica totiž nemá ráda Chicu a Wihtered Chicu a dělá jim naschvály.
Nightmare Puppet: To znamená co?
Springtrap: Že tady náš plán započne. Zítra ráno bude klasický pracovní den a z mých ověřených zdrojů vím, že Chica má v ledničce Cupcake. Až odejde, tak se nenápadně vytratíš, půjdeš tam a nakapeš tam tohle. 6 kapek by mělo stačit.
Nightmare Puppet *pokouší se to pobrat*: Jo, jasně.
Springtrap: Pro jistotu si tu lahvičku vem k sobě, abys na to nezapomněl. Já mezitím shromáždím ostatní Cupcaky a nakapu tam to samé a ve stejném počtu, co tam zítra nakapeš ty a pak ty Cupcaky dáme k hlídači, takže by to vypadalo, že to udělal on.
Nightmare Puppet: Nu, to je celkem chytré.
Springtrap: Bylo to dost těžké vymyslet, ale realizace mi přijde směšně jednoduchá.
Nightmare Puppet: Tak to dneska zabalíme a zítra začneme.
Springtrap: Máš pravdu. Zítra je velký den.
Vypravěč: Potom oba odešli a ani jeden si nevšiml papírku, kde stálo:

"Vedlejší účinky: Z oběti se stane Nightmare (pokud jím je, nic se nestane)"
K aktivaci vedlejšího účinku stačí minimálně 6 kapek.

Five Nights At Freddy's: Nebezpečí na dohledKde žijí příběhy. Začni objevovat