פרק 4

162 20 1
                                    

הייי
החלטתי לעלות היום פרק בגלל שאתן ממש חמודות ויש כבר 7 קוראים לפאנפיק וזה ממש מרגש אותי 💙💚
בכל מקרה מקווה שתהנו
מאי 3>

~~~
יצאתי מהמונית והתרשמתי למראה האחוזה הגדולה שעומדת לפניי.
התקדמתי לכיוון הדלת המרשימה ודפקתי עליה שלוש פעמים .
לאחר כמה דקות הדלת נפתחה ואני רואה את נייל עומד שם ואומר "איפה היית אני כל כך דאגתי" עניתי לו "הייתי בבר אמא" ונייל גיחך ואמר לי "בוא תיכנס" "המזוודה שלך בחדר שלך הוא במדרגות הימני שבסוף" אמרתי לו "איך לא סיפרת לי שדודים שלך ככה טחונים?" נייל גיחך וגירד בעורפו אמרתי לנייל "נייל אני בחדר שלי"
והוא אמר לי "אין בעיה" עליתי במדרגות בזהירות כי עדיין כאב לי הישבן , לאחר שעליתי במדרגות הלכתי ונכנסתי לחדרי החדר היה עוצר נשימה הייתי תמונה צבעונית על הקיר ומצעים עם פרחים ושידה עם אגרטל פרחים עליה הכל היה כל כך יפה ומסודר .
אני נורא עייף לישון על מישהוא זה לא המזרן האידאלי .
התישבתי על המיטה והתפעלתי מהנוחות שלה  בחיים לא הייתי מרשה לעצמי דבר כזה אבל לא נתתי לעצמי להירדם כי הייתי צריך לפרוק את הדברים .
לקחתי את המזוודה והנחתי אותה על המיטה והוצאתי את הדברים וסידרתי אותם בארון .
לאחר שסיימתי עם הבגדים הוצאתי את המחשב הנייד מהזוודה והנחתי אותו על השידה .
לאחר כמה דקות החלטתי להדליק את הטלוויזיה הענקית שהייתה בחדר .
לאחר כמה דקות של צפייה בטלוויזיה שמעתי צעקה מלמטה וזה היה נייל הוא אמר "אני יוצא לטיול בים , רוצה להצטרף?" עניתי לו "לא תודה תהנה!" והוא אמר "תודה , הדודים שלי אמורים להגיע המעבודה עוד מעט עם הם דופקים תפתח להם" אמרתי לו "אין בעיה" ושמעתי דלת נטרקת .

לאחר חצי שעה של צפייה בטלוויזיה שמעתי דפיקות בדלת , ירדתי למטה בריצה והתרגשתי מהעובדה שזה יכול להיות בן דוד של נייל .

ירדתי במדרגות ופתחתי את הדלת ועמדתי בשוק וראיתי את הבן אדם שבחיים לא חשבתי שאראה שוב .
וכנראה שהוא גם חשב כמוני כי הוא עמד שם גם בשוק .

~~~

היייי
זה היה הפרק מקווה שנהנתם .
יש לכן ניחושים מי זה יכול להיות ?
אם כן אתן מוזמנות לכתוב תגובה .
אשמח אם תצביעו לפאנפיק אני עובדת עליו ממש קשה 3>
מאי 💙💚

ALL FOR YOU // L.SWhere stories live. Discover now