אני יחפור בסוף
___
*נקודת מבט לואי*
"מה לעזעזל" נייל אמר אמרתי "נייל אני יכול להסביר ,א..אני אמ אתה זוכר שהלכתי לבר אתמול? אז... אני סוג של פגשתי את בן דוד שלך והייתי ממש שיכור ולא ידעתי זהוא בכלל ואנחנו קצת אמ .. שכבנו"
"וואטדפק לואי!" "חשבתי שכבר סיימת עם התקופה הזאתי של למצוא זיון אקראי בבר!"
ראיתי את הארי משפיל את ראשו זה כל כך לא מגיע לו ,וואדפאק לואי זה בן דוד של החבר הכי אתה לא יכול לפתח אליו רגשות אתה סתם זיון אקראי בשבילו.
"לואי..הלו" נייל זרק עלי מגבת ויצאתי מכל המחשבות נייל אמר "תצא אנחנו צריכים לדבר"
התעטפתי במגבת ויצאתי מהמקלחת התהלכתי לכיוון החדר שלי שנייל אחרי "תקשיב לואי אני יודע שלא עשית את זה בכוונה אז אני סולח לך אבל אתה חייב להבין אתה סתם זיון אקראי בשבילו, אני לא רוצה שתפגע אני ראיתי איך אתה מסתכל אליו.." הלב שלי נקרע ידעתי שאני רק זיון בשבילו אבל זה כאב לשמוע את זה לא רק בראש שלי אמרתי "נייל אני מצטער זה לא יקרה שוב תודה שסלחת לי" ענייל מלמל "בטח.."~~~
*נקודת מבט הארי*
כעבור שלושה ימים..אני ולואי החלפנו מבטים כל הזמן כל מבט שלו כל חיוך ממיסים את הלב שלי ..
אני יודע שאני לא יכול להיות איתו נייל לא יתן לנו גם אין לו שום רגשות אלי..אני כבר שעתיים מעביר בצפייה בטלוויזיה .. החלטתי ללכת לדבר אם לואי זה היה חזק ממני לא יכולתי יותר שעברתי לידו הוא גלגל עיינים הוא עשה הכל כדי להתחמק ממני .
התחלתי להתקדם לחדרו בהיסוס לאחר דקה החלטתי לפתוח אז הדלת לא חשבתי שיש צורך לדפוק פתחתי את הדלת וראיתי אותו..
ראיתי אותו מזדיין אם איזה בחורה .
ישר דמעות עלו לעייני והתחלתי לרוץ לכיוון חדרי שמעתי את לואי צועק "חכה הארי" אבל לא יכולתי ידעתי שהוא הולך אחרי אז רצתי לשירותי ונעלתי את עצמי שם .לאחר שעה של בכי אני עדיין בשוק מעצמי שבכיתי אני אף פעם לא בוכה גם ששברתי את הרגל גם שחבר שלי נפרד ממני גם שאחותי מתה ..
נשארתי חזק החלטתי לצאת מהשירות השעה הייתה אחד בלילה ראיתי את לואי ישן ליד השירותים מכורבל לתוך עצמו .ונשימות קלות יוצאות מפיו.
החלטתי שאקח אותו לחדר שלי ואני אשן בספה לקחתי אותו בעדינות בסגנון כלה למיטה שלי .
הנחתי אותו שם ונשקתי בעדינות לשפתיו ואמרתי "אני אוהב אותך אבל זה לעולם לא יכול לקרות אתה לא מרגיש אותו דבר" כיסיתי אותו בסמיכה והלכתי לכיוון הדלת שמעתי אותו אומר "*** **"והלב שלי ***
~~~היי יפות שלי זה היה הפרק מצטערת שלא העלתי ארבעה ימים היה לי עומס אז אני מעלה היום אוהבת אותכן
מאי xx
YOU ARE READING
ALL FOR YOU // L.S
Actionהייי !טריגר! הסיפור עלול להכיל קטעים מיניים ופגיעה עצמית . מקווה שתאהבו 💙💚