פרק 2

215 23 2
                                    

היי
אני יעלה היום פרק דיי ארוך מקווה שתאהבו
מאי xo

*לאחר חמישה ימים*
קמתי בבוקר ,המחשבה היחידה שעברה בראשי שעוד יומים אנחנו נוסעים לדודים של נייל .
אי אפשר לומר שאני לא מתרגש ,אבל אני בעיקר סקרן אני רוצה להכיר את בן דודו של נייל .
הוא תמיד אמר שהוא נורא מעצבן , אבל לנייל יש נטייה לשפוט אנשים מבלי באמת להכיר אותם אז אני בספק .
בכל מקרה היום אני צריך לארוז את המזוודה שלי , אני לא יודע כל כך מה לשים , נראלי אני ישים את הבגדים הרגילים שלי .
גינס ,טי שירט וואנס .
אני גם יביא חולתה מכופתרת למקרה שיהיה משהו חגיגי .

*לאחר שעה*
סיימתי לארוז את המזוודה שלי וירדתי לאכול ארוחת בוקר , ירדתי במדרגות ומשהו היה חסר לי .. אמא שלי הייתה חסרה לי ..
אני מתגעגע אליה כל כך אני מתגעגע לחיבוקים שלה ,לריח שלה, לזה שהיא מכינה חביתיות מגעילות כל בוקר , מה לא הייתי עושה כדי לאכול את החביתיות המגעילו שלי רק עוד פעם אחת ..
בלי שאפילו שמתי לב דמעה זלגה מעייני פשןט הבנתי שאין טעם אם אין מישהו שדואג לך מאשר שדואג לעצמו , יש לי את נייל אבל זה אך פעם לא מתקרב לאמא שלי.
אני פשוט שקעתי בספה ונתתי לדמעות לרדת .

*לאחר שעתיים*
התעוררתי מבלי להבין איפה אני ,הסתכלתי לצדדים וראיתי את הסביבה המוכרת של הבית שלי .
ונרגעתי הסתכלתי על הפלאפון שךי יהשעה הייתה שתיים עשרה בצהריים מלמלתי לעצמי "שתיים עשרה!" ונאנחתי אכלתי קורנפלקס ולאחר שסיימתי החלטתי ללכת לראות את אמא שלי .
לאחר כמה דקות יצאתי מהבית נכנסתי לאוטו והתחלתי לנסוע , בדרך עצרתי בחנות פרחים וקניתי זר וורדים צהובים הפרח האהוב עלי ועל אמא שלי .. לאחר כמה דקות הגעתי לבית הקברות .
המקום הזה לא עושה לי טוב אבל אני חוזר עליו כל פעם מחדש .
התהלכתי בין הקברים עם שהגעתי לקבר של אמא שלי ,זרקתי את הפרחים הנוולים לפח והנחתי את הפרחים החדשים שקניתי .
והתחלתי לדבר איתה על הכל על זה שאני בדיכאון , ומרגיש בודד ושאני נןסע לדודים של נייל עוד יומים .
ואחרי שיחה ארוכה החלטתי לחזור .

*לאחר רבע שעה*
הגעתי הביתה וזרקתי את המפתחות של האוטו על השולחן . הייתי מותש . עליתי למעלה והלכתי  להתקלח כל כך כאב לי ,כל מקרה שהתקלחתי הרגשתי כיאלו שטפתי את היום הזה ממני , אבל עדיין הרגשתי נורא חבטתי בקיר ומלמלתי "לעזעזל" היד כאבה לי נורא אבל זה לא מה שהעסיק אותי .
לאחר כמה דקות יצאתי מהמקלחת והתעטפתי במגבת .
פתחתי את המגירה והוצאתי משם זוג בוקסר
ושמתי אותו לאחר מכן התעטפתי בשמיכה ונאנחתי . לאחר כמה דקות הפלאפון שלי צלצל .
*צלצול*
הסתכלתי על המסך וראיתי שזה היה נייל ועניתי לו .
נייל: "תגיד ארזת מזוודה?"
לואי:"כן, היום"
נייל: אני מבטיח לך שלא תתחרט שבאתה איתנו" "יהיה לנו כל כך כיף"
לואי: "בטח"
"טוב נייל אני חושב שאלך לישון"
נייל :"גם אני ,לילה טוב"
לואי :"לילה טוב"
וניתקתי את השיחה . לאחר כמה דקות שקעתי בשינה עמוקה .

אזז
זה היה הפרק השתדלתי לעשות אותו ארוך אני יודעת שלא היה כזה מעניין אבל מהפרק הבא הכל מתיחלה להסתבך .
מקווה שאהבתן 3>
מאי xo

ALL FOR YOU // L.SWhere stories live. Discover now