Tickets

23 1 0
                                    

Het was 3 uur 's middags toen Jade en Luna naar de klok keken...

Pfffff zei Jade nog een kwartiertje en dan zijn we uit. luna zei :' Gelukkig maar langer als dat zou ik het ook echt niet meer vol kunnen houden. Gelukkig was het na dit uur vakantie. De meiden waren al bestii's sinds groep 3 van de basisschool en dat ging ook niet meer veranderen!

Toen ging tot grote opluchting de bel. 'Yes het is vakantie!' Riep iedereen uit. Luna en Jade hadden geld gespaart om samen op vakantie te gaan. Maar omdat de meiden alle twee nog maar 15 zijn verdienen ze nog niet zoveel. Dus hebben ze gekozen voor lastminute reizen... De meiden zaten vol verwachting al op de fiets, kletsend over waar ze graag heen zouden willen. Want dit is de eerste keer dat ze allebij zonder ouders op vakantie gaan, dus het moet helemaal geweldig worden. Toen de meiden eenmaal bij Luna thuis waren aangekomen doken ze meteen achter de computer. En gingen meteen naar ticket veilingen.nl....Na 2 uur zoeken hadden ze nogsteeds niks gevonden...ze gaven allebij de moed een beetje op en zaten alle twee maar wat suffig achter de computer...Jade zocht niet meer om op de computer te kijken en ging dus d'r twitter maar checken op d'r telefoon.. Toen ze opeens las :' als u deze prijsvraag goed heeft krijgt u een hele vakantie naar mallorca plus €500,- om daar te besteden... Ze dacht van :'oh dit is zeker weer zo'n stomme grap ofzo...maar op een een of andere manier vond ze het grappig om mee te doen... Dus vulde ze een antwoord in... 3 uur daarna toen Jade aan t eten was samen met Luna..kreeg Jade een DM...het was het acc van de prijsvraag en ze zeiden dat ze gewonnen heeft... Jade vloog omhoog en liet het aan Luna lezen...die daarna ook omhoog vloog. Ze kregen een link naar de site TRIVAGO en zagen daar dat de tickets van hun waren met €500,- voor te besteden... Na die dag kwamen ze weer samen en gingen ze samen naar het reisbureau om de tickets en het geld op te halen. Alles was geregeld ze gingen over 2 nachten op vakantie!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 28, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

summer of b-braveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu