Dupa ce am primit veste de la doamna Lucifer,nu stiu cum alt cumva sa-i spun,m-am mai ambitionat putin,am mai stat 2-3 saptamani in camera aceea,reusind in timpul asta sa-mi misc mainile dizolvate in substanta de pe jos si sa ma tarasc prin incapere oarecum,putrezila a cam putrezit de tot,a fost groaznic sa mai stau atata timp in camera aceea,iar avand in vedere ca nu ma puteam ridica in picioare l,nici vorba sa fi incercat sa ies din camera.
Doamna Lucifer mi-a zis ca sunt a 2a persoana care a supravietuit in camera dintre viata si moarte,a zis si ca am stat in aceea camera aproape un an,chiar daca mie mi se pare ca am stat maxim 2 luni,probabil aici timpul trece altfel,dar adevarul este ca este si o parte buna care iese din toata aceasta dar si o parte rea,partea buna este ca dupa ce trec prin toate fazele si ajung din nou pe pamant voi primi niste puteri,sau ceva asemanator,voi putea zbura,citi ganduri,ma voi putea teleporta,voi putea ucide cu privirea si inca un lucru pe care doamna Lucifer nu a vrut sa mi-l spuna,iar partea rea este ca va trebui sa gasesc cealalta persoana care a supravietuit pentru a ne uni fortele si a distruge lumea plagiatoare a iadului,o lume mult mai groaznica decat toate creaturile din iad,a spus ca doar persoanele care supravietuiesc au sansa sa o distruga,dar daca voi gresi persoana imi voi pierde puterile si ma voi intoarce in camera aceasta,o voi lua de la capat pana gasesc persoana care a supravietuit,am inteles ca trebuie sa aiba in jur de 20 de ani acea persoana,cel mai dureros este ca nu pot lua legatura cu prietenii si familia din viata trecuta.
Doamna Lucifer mi-a facut cunostinta cu fiul ei,si al lui Lucifer,bine inteles,pare a fi o persoana foarte de treaba,are in jur de 1,80 inaltime,ochi verzi,pielea alba ca laptele,parul negru si este destul de bine facut,prima data l-am vazut cand mi-a adus mancare crezand ca dorm dar s-a inselat,dupa o vreme,doamna Lucifer m-a transformat intr-o persoana complet schimbata,sunt mai inalta,am 1.75 inaltime,ochi albastri si destul de mari si adorabili,par lung pana la fund,drept si blond,pielea este putin mai rumena,dar totus o nuanta destul de deschisa,trasaturi foarte fine,niste buze carnoase,un bust o idee mai mare,si sunt destul de slaba,nu chiar la fel de slaba ca inainte,e ciudat insa ca am taiuturi pe ambele incheieturi,din viata trecuta probabil,mi-a zis ca nu ma pot imbraca decat cu haine negre deoarece aceasta este culoarea iadului si nu pot incalca regula,dar negrul imi scoate ochii in evidenta mai mult,dupa ce mi-a facut transformarea dintr-o creatura cheala si pe trei sferturi descompusa,in cea mai frumoasa fata de 18 ani pe cate am vazut-o vreodata,l-am vazut pentru a doua oara pe Edwin,fiul doamne Lucifer,cu care am petrecut foarte mult timp in curtea iadului,si l-am cunoscut mai bine,am aflat ca el poate lua forma oricarei creaturi,cand vrea.
El mi-a zis ca va trebui sa ma invete tot ce am de facut din nou pe pamamt,si tot ce nu am voie sa fac pe pamant,mi-a explicat ca sunt a 4a cea mai diabolica persoan de pe pamant,dupa Lucifer,doamna Lucifer,el si celalalt tip care a supravietuit si cu care va trebui sa-mi unesc fortele ca sa invingem lumea plagiatoare iadului.
----------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte.
Fantasi"-Ai murit? -Da...dar imi e mai bine asa. -Iti e mai bine din parti -Ba n... -Iti dau inca o sansa la viata Tai,doar una,nu o irosi" Aceasta poveste este inspirata dintr-un cosmar de al meu,care m-a marcat putin,pe parcurs o sa mai adaug detalii deo...