The Little Irish Bitch

3.4K 68 15
                                    

Heey dit is mijn derde verhaal lees aub ook mijn andere.

Hieronder lees je een voorproefje van mijn nieuwe verhaal:

The Little Irish Bitch

Als je het leuk vind vote plz,want ik ga bij 4 votes verder!

Xxx Bente

Tyrona's P.O.V.:

Ik zag uit het raam hoe we steeds verder van de grond waren,het vliegtuig steeg verder en verder op.

Doei Ierland,hopelijk tot snel!

Fluisterde ik tegen het raam.

Eenmaal in het vliegtuig verveel de ik me dood,ik frunnikte maar wat aan mijn haar en luisterde naar wat muziek, ik had ook m'n eigenlijk song op m'n iPod staan,omdat het mijn leven vertelt.

Dat klinkt misschien raar,maar als ik niet happy ben luisterde ik altijd naar dat liedje en besefte ik dat ik veel erge tijden heb meegemaakt.

Er zat ook wat rap in m'n song, daardoor werd ik door de pers vaak met Nicki Minaj vergeleken.

Maar ik ben echt geen Nicki Minaj!

Ik kom gewoon mijn verhaal vertellen!

En het rappen heb ik van Niall geleerd,dat kon hij altijd best wel goed...

Ik word opgeschrikt uit mijn gedachten door een stewardess die me wat te drinken aanbied.

Ik bedank ervoor en denk verder aan Niall enzo.

Ik mis hem nog steeds,maar ook ben ik een beetje boos op hem.

Ik zou hem zo graag de waarheid willen vertellen en ik zou hem gewoon even willen horen lachen,door dat ik daar aan denk krijg ik tranen in m'n ogen.

Ik veeg ze snel weg en zet een vrolijk liedje op.

Na een tijdje hoor ik de piloot omroepen;

Over enkele ogenblikken landen wij in New York City.

Riemen weer omdoen alstublieft.

Ik leg m'n IPod in m'n tas en doe m'n riem om.

New York here i come!

The Little Irish BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu