Chapter 5: The Girl In The Dress

656 43 11
                                    

Heey bedankt everyone voor het voten en commenten!

Ik had een ideetje!

Het is een soort van wedstrijd.

Het leek me leuk als iemand een trailer voor mijn verhaal maakte, gewoon om te zien hoe anderen mijn verhaal beleven.

Maar goed;

Dit is de 'wedstrijd':

Zet de trailer op YouTube, comment dan de link hier bij de reacties of bij mijn account.

Dan ga ik kijken en degene die wint krijgt een rolletje in dit verhaal!

Ik hoop dat jullie het willen doen, het lijkt me echt super om trailers van mijn verhaal te zien!

Maar goed...

Hier is weer een nieuw Chappie!

Enjoy!

Xxx

Niall's P.O.V.:

'Liam, wat doe jij hier?'

'Ik kwam net terug van Starbucks'

'Maar wat doe jij hier?' vroeg Liam nu aan mij.

'Dat hoor je vanavond om 7 uur in ons appartement met de andere lads' ook Liam liet ik met verbazing achter.

Tyrona's P.O.V.:

Snel liep ik naar het management.

Vandaag mocht ik weer fanmail kijken.

Dat was echt 1 van de leukste dingen aan beroemd zijn, al die lieve berichtjes en mooi versierde enveloppen.

Ik had te lang MTV zitten kijken, dus moest ik me nu heel erg haasten.

Toen ik eenmaal de glazen deuren open drukte, kwamen er allemaal flitsende camera's op me.

Ik kreeg allemaal vragen op me afgevuurd, maar ik verstond geen van alle.

John kwam er al aanlopen om me veilig naar het kantoor van het management te brengen.

Eenmaal daar aangekomen kon ik eindelijk weer zien en riep ik uit:

'Wat was dat nou weer!?'

'Iemand heeft een gerucht verspreid dat jij Louis Tomlinson van One Direction zou daten!'

'Ooh Shit'

'Weet jij daar wat van' vroeg John aan mij met zo'n gezicht van vertel-het-mij-maar-snel-anders-krijg-jij-heel-erge-straf.

'Ik had hem alleen ontmoet in Starbucks' zuchtte ik.

'Jaa, mensen verspreiden al snel geruchten' zuchtte John nu.

'Kom we gaan je fan mail bekijken' zei John al wat opgewekter.

Bella's P.O.V.:

'Jay shut up!' Riep ik lachend.

'Misschien staat het wel heel leuk!' Riep Jaylinn nu lachend.

Ze had voor mij het lelijkste jurkje van het rek gepakt en vond dat ik het maar moest aantrekken naar het feest vanavond.

Het werd 1 van de grootste feesten van het jaar, het was een feestje van het rijkste meisje van het studenten huis: Marrileine.

Marrileine was wel een kakker maar ze was wel aardig.

Jaylinn was er helemaal voor dat ik vanavond een nieuwe vriend zou gaan zoeken, maar ik was er nog niet klaar voor.

Jaylinn had er wel respect voor, maar toch merkte ik dat ze me wel graag wou gaan koppelen vanavond.

Uiteindelijk moest ik kiezen tussen twee jurkjes, maar ik kon echt niet kiezen.

Toen ging m'n telefoon af.

Ik pakte hem met een snelle beweging uit m'n zak.

Maar toen ik zag wie er belde schrok ik me rot...

The Little Irish BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu