4

8 1 0
                                    

Następnego dnia wstałam podeszłam do garderoby żeby zobaczyć czy są w niej jakieś ciuchy jak otworzyłam to zobaczyłam całą garderobe w ciuchach wienc weszłam i pomyślałam co mam ubrać wienc wybrałam to:

Podłonczyłam telefon i poszłam na duł jak jusz zchodziłam to usłyszałam chłopakuw nie obchodziło mnie to o czym gadają wienc zeszłam na duł i poszłam do kuchni wyjełam  płatki i mleko i musiałam poszukać miski jak jusz znalazłam to wziełam i wycio...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Podłonczyłam telefon i poszłam na duł jak jusz zchodziłam to usłyszałam chłopakuw nie obchodziło mnie to o czym gadają wienc zeszłam na duł i poszłam do kuchni wyjełam  płatki i mleko i musiałam poszukać miski jak jusz znalazłam to wziełam i wyciongnełam łyżke wziełam miske z płatkami i poszłam do salonu chłopcy dziwnie na mnie patrzyli.
-ja:na co tak sie gapicie-zapytałam
-Tea:musimy pogadać-powiedział
-ja:nie mam czasu-powiwdziałam.
-Rm:niby gdzie idziesz-zapytał
-ja:ide do galeri-powiedziałam.
-Jimin:po co
-ja:ide do maczka-powiedziałam
-Tea:tylko po to-zapytał
-ja:nie musze coś jeszcze kupić-powiedziałam
-kook:a co musisz jeszcze kupic-zapytał
-ja:słodycze bo jutro albo jesze dzisiaj zacznie mi sie okres i musze kupić podpaski-powiedziałam
-Rm:okej to idziemy wszysty-powiedział.
-ja:okej tylko zjem i lecimy-powiedziałam
-wszysty:okej
Jak jusz zjadłam dałam do zmywarki i ją włączyłam poszłam jeszcze tylko do pokoju i wziełam telefon.
-ja:możemy jechać-powiedziałam
-wszysty:okej-odpowiedzieli.
Wyszliśmu z domu Rm zamkną dom a potem weśliśmy do auta jak jusz ruszyliśmy to wyjełam z kieszeni telefon i chciałam wyjąć słuchawki ale zapomniałam wźiąć wienc postanowiłam się zapytać czy ktoś ma.
-ja:ej ma ktoś słuchawki-zapytałam
-Suga:ja mam-powiedział
-ja:a dasz mi:zapytałam
-suga:coś za coś-powiedział
-ja:a co chcesz-zapytałam
-suga:dasz mi buziaka-powiedział
-ja:chyba śnisz w dupe sobie wsać te słuchawki-powiedziałam
-suga:ale czemu nie chcesz dać mi buziaka-zapytał
-ja:bo mam chłopaka-poedziałam
-suga:okej-powiedziałam
Okłamałam go hihi po prostu nie chce dawać mu buziaka fu ja nie wieże w miłość mniałam chłopaka a on zdradził mnie z moją pszyjaciułką i ja nie chce się zakochać po prostu boje sie.
-J-hopke:Ti muwie ci od 10 minut że jusz jesteśmy a ty nic-powiedział
-ja:no sory zamyśliłam sie
Wyśiadłam z ałta i poszłam w strone gareli jak jusz weszłam z tymi debilami do galeri to poszłam w strone sklepu ze słodyczami wziełam 5 paczek cipsuw wziełam 2 paczki solonych 1 paczke paprykowych i 2 paczki karbowanych wziełam jeszcze 10 paczek żelkuw kwaśnych i wziełam sobie 20 batonikuw i 30 lizakuw i wziełam sobie 40 paczek loduw i jak to wszystko wziełam poszłam jwszcze wźiońc jeszcze 10 paczek podpasek i poszłam z nimi do kasy oni też sobie coś wzieli ale mnie to nie opchodzi podeszłam do kasy wyjełam wszyatkie żwczy wziełam sobie jeszcze 5 dużych paczek gum i wziełam durexy chłopxy na mnie dziwnie popatrzyli.
-ja:na co tak sie gapicie nigdy nie widzieliście jak dziewczyna kupuje durexy-zapytałam.
Nikt nie odpowiedział jak jusz wyjełam wszystko z koszyka to poszłam na sam pszud wyjełam karte kredytową włożyłam wszystkie żeczy do śiatek.
-ja:ile bendzie-zapytałam kasierki
-kasierka:3500-powiedziała
Wyjełam karte i zapłaciłam i wziełam mniałam 20 siatek dobra jakoś musze to wszystko wźiońć bo oni chyba mi nie pomogą.
-Tea:pomuc ci-zapytał
-ja:jagbys mógł-powiedziałam i uśmiechnełam sie do niego
-Tea:masz śliczny uśmiech-powiedział słodko
-ja:dzienki-powiedziałam
wzielismy wszystkie śiatki tam ci debile też nam pomogli wyśliśmy wszysty z galeri też fanki nas zobaczyli ale my szybko wyśliśmy z galeri jin otwożył bagaźnik i spakowałam wszystkie żeczy tylko Tea mi pomugł a tam ci weśli sobie do samochodu jak jusz wszystko spakowaliśmy to wśiadliśmy do ałta usiadłam  koło okna i zamknełam oczy jechaliśmy do dormu z 40 minut jak jusz byoismy pod dormem to chłopcy pomogli mi z siatkami weszliśmu do dormu chłopcy wzieli swoje żeczy i pośli z nimi do swpjego pokoju ja wziełam swoje i poszłam z nimi do pokoju schowałam sobie słodycze do mojej szawki na słodycze a pod paski dałam do kibla poszłam do garderoby i wziełam piżame i remczniki i poszłam pod prysznic jak jusz sie umyłam podłonczyłam sobie telefon bo mboałam mało procent i poszłam do Tea pokoju żeby zobaczyc czy tam jest podeszłam do jego drzwi i weszłam do jego pokoju i zobaczyłam że go nie ma podeszłam do jeszgo garderoby i zabrałam mu 3 bluzy pewnie bendą na mnie za duże wziełam je i poszłam do swojego pokoju schowałam te bluzy do garderoby i położyłam sie na łużku i tak leżałam zobaczyłam która godzina  jest na mojim telwfonie i była 15:26 wienc postanowiłam si zdrzemnąć qienc położyłam sie i zamknełam oczy nawet nie wiem kiedy usnełam.

-----------------------------------------------------------
Hejka misiaki dzisiaj postanowiłam napisać bo dawno nie dodawałam wienc macie pszepraszam że długo mnie nie było ale mniałam dużo prac domowych albo sprawdziany ale postaram sie jeszcze jutro coś dodać papa kocham was❤😇😘

Porwana ~bts~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz