Van kedved meginni velem egy italt?-kérdezte Klaus.
Persze, szívesen.-mondtam még mindig elpirulva.
Elvezetett a konyháig ahol kitőltött egy kis Burbunt.
És hogy hogy ide jöttél?-kérdezte
Hátttt megmondom őszintén meguntam New York-ot,meg a pasimmal szakítottunk, és valami nyugodt helyre szerettem volna jönni.-mondtam neki.
Értem. Sajnálom, hogy szakítottatok. Ha valami bajod esne nekem nyugodtan szólhatsz.-momdta kedvesen.
Bólogattam.És újra elpirultam,de próbáltam takarni.
Hogy lehet az beleszeretek a legjobb barátnőm bátyába? Nem lehet,vagy mégis? Utálom magam érte. Ekkor üvöltött Rebekah,hogy itt van Cami.Ki az a Cami?- kérdeztem Klaustól.
A barátnőm.- mondta aranyosan.
Nekem csak ez az egy szó kellett ahhoz, hogy egy pillanatról a másikra szétrepedjen a szívem. De kimentem a konyhából és elé álltam.
Szia én Mia Marshall vagyok, Rebekah barátnője-mondtam kedvesen.
Szia Mia, én Cami O'Cennel vagyok Klaus barátnője.-mondta.
Majd kezet ráztunk.Bekah megmutatnád nekem merre van a mosdó?-kérdeztem,majd majdnem sírni kezdtem amit ő is észre vett.
Persze,gyere utánam.-mondta.
Mikor felértünk,az ajtó előtt megállított.Héjjj,mi a baj?-kérdezte Bekah.
Hát tudod elég ciki, de sztem tetszik a bátyád mármint Klaus.- mondtam már sírva. Szerelmes vagyok Rebekah és most, hogy idejött Cami és kiderült, hogy ő Klaussal jár kettészakadt a szívem.
Nyugi,nyugi gyere a szobámba tartunk egy csajos napot,piával közben olyan filmet nézünk amilyet te szeretnél.- mondta.
Rendben.-mondtam szipogva.
Rebekah lement piáért és nasiért közbe összefutott Klaussal.
Hol van Mia azt hittem még le fog jönni.- mondta Klaus.
Hát tudod ma csajos napot tartunk,pizsipartyval.-mondta.
Aha,értem.Akkor jó éjszakát!-mondta majd vissza ment Camihez.
Hahó csajszi megjöttem,itt a pia és a nasi.-mondta Bekah.
Ahhh te egy csoda vagy.-mondtam.
Tessék itt van egy pizsi vedd fel!-mondta Rebekah.
Majd vettünk föl mind a ketten pizsomát.
És mit nézünk?- kérdezte.
Hát arra gondoltam valami romit és én imádom a Miutánt, úgyhogy szerintem legyen az.- mondtam. Mire Rebekah bólogatott.
2 órás volt végignéztük mindketten.
Na Bekah hogy tetszett?-kérdeztem.
Huhhh hát jó lenne egy ilyen pasi mint Hardin.-mondta nevetve.
Aha, az biztos.-mondtam én is nevetve.
Most te választasz.Oké akkor legyen a Kém azt imádom mindig szakadok rajta.- mondta,mire elindítottam. Nagyokat röhögünk rajta.
Én már a végén elaludtam így utánna nem tudom mi történt.
Másnap:Reggel egy puha ágyban ébredtem,és egy kezet éreztem a derekamon. Megfordultam és Klaus volt az.
Áhhhh.- sikítottam. Te nem vagy normális. Megilyesztettél.
Sajnálom kedvesem amúgy Jó reggelt neked is.-mondta.
Nem vagyok a kedvesed,van barátnőd.-mondtam gúnyosan. Amúgy mi történt az este?
Jogos.Rebekával bepiáltatok és te elaludtál a szobájában a földön,így idehoztalak,mert a vendégszobába Cami aludt.- mondta Klaus.
Most mennem kell elkések a gimiből.-mondtam.
Elvigyelek?-kérdezte Klaus.
Nem kell megkérem Bekát.-mondtam. Majd futottam Rebekah szobájába.
Rebekah ébresztő elkésünk.-mondtam mire Rebekah azonnal fölkelt.
Oké,oké fent vagyok. Öltözz át,vegyél ki a szekrényből ruhát és menjünk.
Így is tettem 2 perc alatt kész voltam,és már indultunk is.
YOU ARE READING
Találkozás és szerelem
WerewolfA nevem Mia Marshall 17 éves vagyok,a nővérem Hayley,akivel már régóta nem találkoztam.Most New Yorkban élek,de holnap indulok Mystic Falls-ba.Izgulok.A családom meghalt New Orleans-ban még régen,mikor 1 éves voltam.A vállamon van egy nagyon furcsa...