Reggel nagyon sütött a nap. Csodálatos módon fölkeltem 6 órakor és indultam haza. Otthon kiválasztottam egy szoknyát el indultam a gimibe. Mikor beértem megláttam Rebekaht Elenáékkal beszéni így oda mentem hozzájuk.
Sziasztok!Miről beszélgettek?-kérdeztem kíváncsian.
Hát képzeld Pénteken tartják a Mystic Fallsi bált!-mondta izgatottan Caroline. És téged is benevezünk.
Hát tudod Car ezt nem nekem találták ki.-mondtam.
De kérlekkkk.-könyörgött.
Jó rendben,de kivel menjek?-kérdeztem
Én megkérem neked Klaust.-mondta Bekah.
Na még csak ő hiányozna.-mondtam
De gyere Klaussal-bíztatottak Elenáék is.
Jó legyen.-mondtam,majd eszembe jutott Cami.Hogy mivan ha ő Camivel megy ahhhh remélem nem.
Gyertek csajok kezdődik az óra.-mondta Bonnie.
Jó napom volt. Mikor hazaértem eldöntöttem, hogy elmegyek a parkba sétálni. Mikor odaértem egy férfi megszólított mire én megfordultam.Klaus volt. Amitől megilyedtem egy kicsit.
Mia,te vagy az?-kérdezte.
Igen én vagyok,de neked nem Camivel kellene lenned?-mondta gúnyosan,majd hátat fordítottam neki.
Miért viselkedsz így velem nem tettem semmit?- kérdezte.
Mert sze..........bocsi csak kicsit izgulok a Mystic bál miatt.-mondtam.
Aha. És ki lesz a párod?-kérdezte
Hát még nem tudom.- mondtam kicsit szomorúan.
Én szívesen elkísérlek.-mondta kedvesen.
Hát köszönöm de nem kell ha nem szeretnéd.- mondtam.
De,elkísérlek.-mondta. Mi lenne ha beülnénk a Mytic Grillbe?
Oké.
Elindultunk a Grillbe,és leültünk egy asztalhoz.
Mesélj magadról egy kicsit? Hogy kerültél ide,szüleid?- kérdeztem.
Hát a szüleim meghaltak. New Orleansban éltem,de a várost fölgyújtották így elkellett menekülnöm.-mondta.
Még egy csomót beszélgettünk,ittunk,nevettünk. Vele olyan felszabadultnak éreztem magam,mintha minden gondom elszállna.Én NAGYON sokat ittam,így Klaus kénytelen volt haza vinni.
Mia,gyere hazamegyünk.-mondta
Még nem akarok gyere bulizz velem.
Nem,gyere hazamegyünk.-próbálkozott tovább.
De durcis lett valakiiiii ohh ott van még egy kis pijaaa.-mondtam,majd lehúztam azt a felest is.
Klaus kihasználta az alkalmat,majd felvett az ölébe, és hazavitt. Mikor a házhoz értünk,Klaus az ajtónál megállt.Klaus gyere be.-mondtam részegen.
Mire ő megint az ölébe vett,és befektetett az ágyamba.Olyan szexi vagy,és annyira jól nézel kiii.-mondtam mire megcsókóltam,de a legnagyobb csoda az volt,hogy visszacsókolt. Úgy gondoltam készen állok elveszíteni a szüzességem. Lehúztam Klaus pólóját,és megláttam a kockahasát,amit bámultam egy ideig.
Miaz, ennyire tetszik amit látsz?-kérdezte egy perverz mosollyal az arcán.
Mivan ha igenn- mondtam,hogy húzzam az agyát. Most még az eszembe se jutott Cami,és, hogy mi lesz ebből az egészből,de ennek ellenére megcsókoltam.Majd nagy csókcsatába sűlt ki belőle. Ezután levetköztettük egymást. Klaus belekezdett a dolgába,amire egy kicsit megnyögtem.
Shhh,bocsi.-mondta majd kicsit lassabban folytatta.
Nagyon jó érzés volt,imádtam,a csókjától repülni tudtam volna.
Mikor végeztünk ráfeküdtem a mellkasára,és úgy aludtunk el.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Találkozás és szerelem
LobisomemA nevem Mia Marshall 17 éves vagyok,a nővérem Hayley,akivel már régóta nem találkoztam.Most New Yorkban élek,de holnap indulok Mystic Falls-ba.Izgulok.A családom meghalt New Orleans-ban még régen,mikor 1 éves voltam.A vállamon van egy nagyon furcsa...