Przygotowywałam się na pierwszy dzień szkoły. Przeglądając media społecznościowe, jedząc śniadanie. Nie umknęło mi uwadze, że królowa szkoły Nikola dodała nowe zdjęcie przedstawiające jej śniadania. Gdy wychodziłam do szkoły, ociec znowu zrobił mi awanturę o mój ubiór, karząc natychmiast mi się przebrać, Poszłam się ubrać w czarne jeansy i koszulę w czerwoną kratkę
Wychodząc stwierdził: " Wreście wyglądasz jak człowiek".Kierując się do szkoły, rozmyślałam jak będzie wyglądał pierwszy dzień. Czy będzie tak samo jak poprzedniej klasie? Pierwsza ławka, siedzenie, brak znajomych, złośliwe komentarze w moją stronę. Nagle wydarł mnie z rozmyśleń wielki chlust kałuży w moją stronę. Byłam cała mokra, zaszokowana, oraz bardzo wściekła. Pod moimi powiekami czułam mokre krople spływające po mojej twarzy. Przez zamazany obraz zauważyłam odjeżdżającą Betę.
-Kurwa debil!-nie zatrzymał się by mnie przeprosić. Zdenerwowana pobiegłam do szkoły, ukryłam się w łazience poprawiając swój wizerunek. Pierwszy raz w życiu ucieszyłam się, że mam wf. Pośpiesznie przebrałam się w stój sportowy. Wściekła udałam się na lekcje. Gdy nadchodziła ostatnia lekcja Języka polskiego, Królowa szkoły nie powstrzymała się od złośliwego komentarza w moją stronę.
-O dziś bez makijażu nawet bez niego i tak jesteś brzydka-Powiedziawszy to zaczęła śmiać mi się prosto w twarz, a klasa razem z nią Przez krótką chwile wpatrywałam się w swoje buty. -Mogłabyś chociaż raz coś powiedzieć-Uciekłam-Zawsze uciekasz!-Oddalając się od klasy słyszała głośne śmiechy. Cała w płaczu biegłam przed siebie. Nagle wpadłam na kogoś, poczułam na twarzy skórzana kurtę. Odsuwając się spojrzała w twarz osoby na którą wpadłam. Był to mężczyzna w długich czarnych włosach i jasnych, morskich oczach. Kości policzkowe miał wyraziste, oraz dołeczki. Po chwili zastanowienia odpowiedziałam: "Przepraszam"
-Nic się nie stało mała. Nie musisz mi za to dziękować -Spojrzałam z nierozumiałością, lecz po chwili doszło do mnie, że to własnie on mnie chlapał. Dostałam nagły przypływ energii.
-Ty draniu! Jak mogłeś! Gdyby nie strój na wf, chodziłabym cała mokra- doszło do mnie co właśnie mu powiedziałam i ze strachu co powie uciekłam..
CZYTASZ
HOPE-NADZIEJA
RomanceNowy rok, nowe decyzję, pierwsza miłość. Szara myszka Zofia Mikealsom. Nowy rok, nowe wyzwania, nowy obiekt zainteresować. Bad boy Derek Cullen.