#1#

432 12 4
                                    

( Załączone zdjęcia są z Pinterest jak będą moje to napisze )a i przepraszam za błędy ortograficzne  ( jak coś Y/N to your name )

____________
Pov.Reader
____________

Wstałam z łòżka zgorszona dniem k tym że znowu będę się użerała z matką że nie chce w tym czy innym chodzić , co prawda nie lubię zabardzo nosić sukienek czy spòdniczek ale czasami na bal by się przydało , mam kròtkie włosy koloru czarnego i oczy białe ,dosyć nie spotykane co ? Lubię moje oczy ale zasłania je grzywka bo ''wyśmiali by mnie bo mam długie rzęsy '' chciałabym mieć normalną matkę ...

Podeszłam do szafy i wyciągnęłam Długą niebieską bluzę i jakieś dżinsy . Założyłam skarpetki i kolczyk ( mam kolczyk w nosie ) Ważne że mi się podoba a matka mòwi że to ''dodaje męskości '' dzisiaj będzie Rozpoczęcie 2 klasy w U A , myślicie że dopiero dołączam ? Nie , Ukrywałam że jestem dziewczyną już Rok , zapewne na koniec 3 klasy osobie ktòrą najbardziej lubię powiem prawdę ,Tylko matka mnie zamorduje .

Wzięłam z lodòwki jakiś baton i wodę w butelce , Założyłam buty i zaczęłam biec do szkoły żeby zdążyć na rozpoczęcie roku , zapewne  Kirishima z miną będą jakąś imprezkę urządzać z resztą zawsze jak jest święto zakończenie szkoły albo rozpoczęcie to taką robią , albo jak ktoś ma uro . Przychodzę bo się dobrze bawię ale serce mnie kuje że muszę ich okłamywać .

Byłam już w szkole , podeszłam do grupy od teraz 2 A i się przywitałam , wszyscy zaczęli mòwic jak ''wysoki'' jestem . Poszliśmy na aulę i zaczęło się przedstawienie jak i co będzie  w 2 Klasach , 3 i też 1 . Po rozpoczęciu roku Kirishima zaprosił na na nocowanie i granie w gry , zgodziliśmy się PRAWIE wszyscy . Ten wściekły pomeranian się nie zgodził naszczęście lub i nie , Kirishima go przekonał żeby przyszedł .

Kiedy wszyscy poszli do domu się pakować ja za to musiałam iść do sklepu żeby kupić sobie jakąś piżamę , ktòra nie będzie odsłaniała rąk bo będę ''słabeuszem '' na moje nieszczęście był tam bakugo i już miał do mnie podchodzić lecz jednak ekspedientka zatrzymała go pytając czego potrzebuje , ja na szybko kupiłam swoją Piżamę i zaczęłam uciekać żeby mnie nie zabił , boje się go trochę bo żeby wygrać z moim Quirkiem muszę się trochę podtrenować a on Nie musi tak dużo Bo ma już dobra figurę.. Nie ważne , czego on chciał odemnie ?? Pobiegłam do domu i zaczęłam się pakować .

Do Kirishimy mieliśmy przyjść o 17, jest 16.00 Dom Kirishimy jest trochę daleko a ja na piechotę idę , naszczęście świat mnie obdarzył Quirkiem teleportacji pozbierałam i zpakowałam swoje ulubione rzeczy i była 16.40 , przeteleportowałam się niedaleko jego domu i resztę przeszłam piechotą , kiedy przyszłam byli prawie wszyscy , brakowało deku, Bakugo i Tokoyamiego . Z czasem i oni przyszli . Co pierwsze gramy ?
-Kròl albo butelka -Mina wrzeszczała z zachwycenia .

Uh wydaje mi się że Kròl lepszy . - powiedziałam

- Wiecie wszyscy zasady ?

Tak - wszyscy

( Szybkie wytłumaczenie o co w tej grze chodzi ) losuje się numerki i jeden jest kròlem i wydaje polecenia typu niech 4 zamieni się bluza / bluzką z 6 .

Kròlem była mina , ma szczęście nie wiem nawet jak ? Ale mam nadzieję że na mnie nie trafi głupiego zadania , pierwsze co dała to powiedziała żeby żeby 6 i 2 się przytulili , typowa ona . ( Inne osoby miały zamknąć oczy i tylko ona to widziała ) to nie była zasada gry ale co mamy zrobić ? Nie wiem nawet kto to był . Nie zdziwię się jeśli będzie żeby ktoś z kimś się pocałował ale to jest mina tylko proszę nie ja ! Oczywiście wypadło na mnie , dzisiaj byłam chyba ich celem w wyzwaniach bo byłam trochę wyższa i inaczej się zachowałam , niż ostatnio . I wiecie z kim się musiałam całować co ? Domyślacie się zapewne , z agresywnym blondynem o czerwonych jak rubiny oczach . Mina się zaczęła cieszyć a ja prychnełam , Bakugo nie pozwoli nawet do siebie podejść więc szczęście i przy okazji nie , moim Quirkiem . przeteleportowałam się do niego i pocałowałam ( w policzek bo mina nie powiedziała gdzie ) szybko się do tyłu przeteleportowałam żeby mnie nie zabił przypadkiem . Nie obeszło się bez przezwisk więc wszyscy się domyśleli że to Bakugo i KTOŚ . Przesłałam minie wzrok że jeśli komuś powie to ją ukatrupie .

Bakugo był naprawdę zły na mnie i kiedy już zaczął wstawać ja zaczęłam uciekać krzycząc i prosząc o litość . On krzyczał że mnie jutro na basenie utopi . Ja stanęłam jak słup. n-na basenie ? ...

On zaczął się śmiać się że mnie bo myślał że nie umiem pływać , nikt nas nie słyszał bo byliśmy już daleko od nich . podbiegłam do niego prosząc żeby mnie jakoś z tego wykręcił a nigdy go nie dotknę . On się na mnie popatrzył dziwnie .        O co ci chodzi te baseny są płaskie nie utoniesz , wody się boisz ? Nie byłeś nigdy na basenie ani w 1 klasie U.A ? PO tym co zrobiłeś to cię nie wykręce NIE JESTEM JEBNIĘTYM GEJEM .  - powiedział Bakugo .

Czy powiedzieć o tym od razu bakugo ? Może się wygadać .... . Bakugo proszę cię spłacę ci ! ...

Nie chcę twoich brudnych pieniędzy tylko twojego cierpienia za moje .- Bakugo


BAKUGO PROSZĘ ! NIE CHCE ŻEBY CAŁA KLASA SIE O TYM DOWIEDZIAŁA .

O czym ? . - zapytał zaciekawiony bakugo

Uh... Nie ważne , może mnie nie wyciągną z domu . Ja chyba wolę iść do siebie spać .

Bakugo wtedy się ocknął i mnie złapał przerzucając za ramię i ciągnąc  do drzwi , wszyscy sie na nas patrzyli , na mnie pròbującą się wyrwać z jego rąk i jego samego biorącego swoją i moją torbę .  I tyle z nocowania . Bakugo zaciągnął mnie do swojego domu . Kiedy weszliśmy jego matka zaczęła się pytać kto to jest i czy to jest jakaś jego wybrana osoba na bycie partnerem . Ja się zarumieniłam lekko więc przestałam się wyrywać i dałam głowę w jego plecy by Skryć rumieniec .

On krzyknął na matkę i poszedł do pokoju , zrzucił mnie na łòżko żeby mi się nic nie stało .

O co chodzi bakugo ?.. Dziwnie się zachowujesz . . .

UH NO POMOGŁEM CI NIE ? ALE BĘDZIESZ MIAŁ TO KIEDYŚ ODWZAJEMNIĆ !...




___________________________________________
ogòlnie to słòw razem z opisem końcowym jest prawie 1 k i się opisałam z 2 lekcje TwT , mam pytanie jeśli ktoś to przeczyta niech napisze w komu czy ma to wyznać już w 2 części bakugo ? Jak tak to macie pomysł jakim sposobem ? Piszcie w kom :) jeśli ktoś dzisiaj napiszę to będzie dzisiaj 2 część jeśli nie napisze to zapewne sama zrobię

[Zakończone]Bakugo X Reader || Dusza w ciele ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz