○ won't call me by name, only baby
✾
- "yewon!" eunbi tek söz daha edemeden ikisi de suyun içinde alçalmaya başladılar.
yewon eunbi'ye söz vermişti, ona yüzmek nedir gösterecekti ve şu an bir sözü daha söz kalmayıp an ve anlar oluyordu. yewon, eunbi'ye daha yaşayamadığı pek çok şeyi yaşayabileceği için de söz vermişti, ve bunlar zamanla hayal olmaktan çıkıp gerçekleşiyordu. birlikte yapamayacakları hiçbir şey yok.
eunbi, su konusunda hep endişeliydi ama yewon'un gözündeki heyecanı görünce bunu ona söylemekten en başta vazgeçmişti. suyu pek sevmiyordu, ama uzun siyah saçlı kadın seviyordu. en azından eunbi öyle sanıyordu.
ikisi de birbirlerinin su altında saçlarının dalgalanmasını izliyorlardı. çok mu aşıklardı? birbirlerine çok mu güzel geliyorlardı? elleri sımsıkı birbirlerine tutunmuş hala suyun altındaydılar. yewon sonsuza kadar eunbi'nin sıcaklığında güneşlenmek istedi, öyle bakıyordu ki eunbi'ye, göl değil kalbi dalgalanıyordu sanki. ikisi de normal şartlarda nefeslerini bu kadar uzun tutamayacaklarına dair bahse girerlerdi ama şu an, şu bulundukları durumda orada bayılana kadar durmayı göze alırlardı. alırlar'dı' çünkü ikisi için de karşısındaki kadına bir şey olması en son isteyecekleri şey bile değildi.
yewon tek eli hala eunbi'nin elindeyken diğer elini eunbi'nin beline yerleştirip yüzeye doğru yükselmeye başladı. nihayet suyun üstüne çıktıklarında aynı anda kahkaha atmaya başladılar. yarın yokmuşçasına ikisi de onlara her şeyden daha berrak olan gölün ortasında birbirlerine sarılmış bir şekilde kahkaha atıyorlardı.
bi' ara eunbi, yewon'un yüzüne yaklaştı. baktı uzun uzun, bir şey düşünüyor gibi görünüyordu. sonra bir anda yewon'un hemen arkasındaki kuşa kaydı gözü, onu gösterdi parmağıyla.
- " şunun renklerine bak! "
- " üşütmeyelim, yazda daha çok yüzeriz. " eunbi ne olduğunu anlayamadan yewon çimlere yüzmeye başladı.**✿❀ ❀✿**
yazmakla ilgili herhangi bir yeteneğim yok sadece öylesine
bu olayi ruyamda gormustum, o kadar hostu ki... yasadigim -her ne kadar ruya da olsa- en iyi anlardan biriydi, onlara uyarlayarak yazmak istedim.
kalbi dalgalanmak ne demek?
owfnaoamqpdm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
duvardaki papatyalar, umb
Фанфик- yarın yine gel, lütfen. - geleceğim! beni yine burada bekle, lütfen. • gfriend - viviz, sinb & umji