◌ begging darling please, layla
✾
- "yewon koş selam vermeliyiz!"
heyecandan ve izleyenlerin büyülü alkışlarından unutmuştu her bir eylemi, içi içine sığmıyordu.
- "geldim eunbi'm!"
yewon koşarak eunbi'nin yanına gitti ve küçük orkestralarıyla birlikte alkışlara teşekkür selamı verdiler.
*
- "çok yorgunum eunbi!"
yewon şirin bir sesle iç çekerek daha da yayıldı uzandığı eunbi'nin dizlerine. meydandaki küçük konserlerinden dönmüş, eunbi'nin balkonunda yıldızları izleyerek tatlı yorgunluklarıyla sohbet ediyorlardı.
- "hiç yerinde durmadın, sahnede bir orada bir buradaydın."
- "ama çok eğlendim. böyle güzel şarkı söyleyebiliyorken bana hiç söylemediğin için çok kırıldım sana ayrıca."
siyah saçlı olan bir anda şarkı mırıldanmaya başladı:
"vintage tee, brand new phone"
...
"when you are young, they assume you know nothing"
...
"you drew stars around my scars"
yewon en başından beri izlediği yıldızlardan gözlerini ayırıp eunbi'ye baktı. göz göze geldiler. eunbi daha fazla devam etmedi. yewon kafasını öbür tarafa eğip eunbi'nin dizlerindeki yıldız dövmelerinden birine dudaklarını yasladı. uzunca bir süre geri çekilmeyip öylece bekledi. ayrıldığında kimse konuşmadı.
biraz sessizlikte oturdular. fakat çok şey oldu o sessizlikte.
- "a, hava kararmamış şuraya bak eunbi!"
uykuyla karışık bitkinlikle gökyüzünü gösterdi yewon.
- "saat on bir buçuk balım."
yewon gözlerini yine gökyüzünde farklı bir yöne çevirdi bu sefer.
- "a, kararmış."
eunbi kıkırdadı.
- "çok tatlısın."
yewon utanamayacak kadar mayışmıştı.
- " seni yatağa taşıyabilmem mümkün olmadığı için sen derin bir şekilde uykuya dalmadan yatalım hadi."
her yere dağılan uzun turuncu saçlarını önemsemeden eunbi'nin tek elini alıp yüzünün altına yerleştirdi uzanırken ve eline daha olabilirmiş gibi sokuldu.
- " burada uyusam eunbi, lütfen."
sakin sesi eunbi'yi birkaç saniye öylece durup yewon'u izlettirdi. yarı uyuyor olsa da kadın kibarlığından ödün vermiyordu. eunbi daha fazla böyle kalamayacaklarını bilerek yavaşça yewon'un kulağına eğildi, ve fısıldadı:
- " eminim kollarımda daha rahat edeceksin balım."
sonrasında her şey olması gerektiği gibiydi. iki kadın eunbi'nin yatağına yatmış üstlerine ince örtüyü çekip yewon'un eunbi'nin kolları arasında huzurla uyumasıyla -arada burnunu yanaklarına sürterek- bir gün daha bitmişti.
**✿❀ ❀✿**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
duvardaki papatyalar, umb
Fanfiction- yarın yine gel, lütfen. - geleceğim! beni yine burada bekle, lütfen. • gfriend - viviz, sinb & umji