◌ sensizlikten gayrı bi' derdim yok
✾
- " elindekinden hâlâ bir ezgi kırıntısı yok mu? " diye sordu sepettekileri örtüye yerleştirirken.
yewon elindeki radyoyu oturdukları çimenlikten meydana fırlatmak istedi bir an.
- " ı-ım" öfke ve hayâl kırıklığıyla hayır anlamında bir ses çıkardı.
eunbi, dakikalardır cızırtıdan başka ses çıkaramayan radyoyu yewon'un elinden alıp kenara koydu, elindeki çilek kutusundan bir tane çilek alıp yewon'un ağzına doğru uzattı. kadın eunbi'ye gülümsedi. turuncu saçlı kadının gülümseyişi ve diğerinin kalbi.
turuncu saçlı kadının gülümseyişi ve diğerinin kalbi.
birkaç gün önce birlikte yewon'un saçını turuncuya, eunbi'nin saçını siyaha boyadılar, ikisinin de saçları yakmayan güneşin altında altın gibi parıldıyordu. gerçi yewon evden çıkmadan saçına peri tozu dediği simlerden biraz serpiştirmişti, diğerinin hoşuna gitmesini umut ederek.
- " her gün gittiğimiz fırının karşısındaki yığına gözün takıldı mı hiç? " yewon anlayamadı bir an, karşısındaki kadına baktı anlam veremeyerek.
- "hm? "
- " müziği bu kadar istiyorsan kendimiz yapabiliriz. "
**✿❀ ❀✿**
yazmakla ilgili herhangi bir yeteneğim yok sadece öylesine
gittikçe daha da komikleşiyor gibi, hayırlısı
burada bitirdim çünkü
bilmiyorum
bitti öyle
mutlu bir gün / gece dilerim ˙˚ʚ(´◡')ɞ˚˙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
duvardaki papatyalar, umb
Fanfiction- yarın yine gel, lütfen. - geleceğim! beni yine burada bekle, lütfen. • gfriend - viviz, sinb & umji