< Rozdział 1 >

26 2 0
                                    

Cross POV.

Ktoś wyszedł do domu, to był Dream, jednak nie był sam. Słyszałem jak z kimś rozmawia... Nagle ta osoba powiedziała 'Kocham Cię Dream' Że co?! Dream za to odpowiedział to samo... Zaczęli się namiętnie całować... Ja znałem ten głos.... To był...


























































Ink.... Nagle pojawiła się mała rozmowa...
-A co jeśli Cross się dowie? - zapytał Ink.
-Nie obchodzi mnie to. Teraz ważny jesteś tylko ty~-Powiedział Dream i zaczęli kontynuować 'zabawę'.

Załamany mnie to co powiedział, dołożyłem kwiaty obok kanapy, sam byłem za nią, i teleportowałem się do Voidu. Tam zacząłem szlochać nie wiedząc co ze sobą zrobić. Nagle ktoś wyszedł do Voidu.
To był Error z Blue.
-Cross? Co się stało? Czemu płaczesz? - zapytał mnie Blue i usiadł obok a naprzeciw mnie usiadł Error.
-N-nic... - powiedziałem, ale Blue nie poddał się tak łatwo.
-Mów co ci jest. Pomożemy Ci... - oznajmił a Error przytakną tylko. Nie wiedzieli czy chce im to powiedzieć. Niby Error nie był już z Indie tylko z Blue...  (Nie hejtować mnie za ten ship! Dopiero. Autorka)  Ale musiałem im to powiedzieć.
-Dream.... - tylko powiedziałam to imię a serce zaczęło mi się łamać- Dream on mnie.... - zebrałem się w sobie... Dam radę, to tylko jedno głupie zdanie! - On mnie zdradził z Inkiem na moich oczach w nasza rocznicę!!! - wykrztusiłem i zacząłem na nowo płakać. Blue mnie pocieszał a Errorowi z oczu dało się wyczytać Gniew jak i Żal... Żal za to co mi zrobił.

Po jakimś czasie Error zrobił dwa Hamaki i usadził mnie na jedn, a na drugim usiadł on z Blue.
-Pogadamy jutro... Odpocznij, jutro też jest dzień. I zapewniam ci ze będzie lepszy... - uśmiechnąłem się do mnie a tylko padłem i spać....

______________________________________

Hej!! Mam nadzieję że się podoba! Jutro rozdział też powinien się pojawić, a jak nie to napewno pojutrze.

Miłego Dnia/Nocy!!! 💅

' Przyjaźń? Czy coś więcej? ' &lt;Cross x Epic&gt;Where stories live. Discover now