**TIME SKIP O TRZY TYGODNIE BO MOGĘ**
POV. Cross ( btw to będzie pisane tylko z jego perspektywy :'>)
Dream dowiedział się że wiem o jego zdradzie,nie przeją się tym tak bardzo...Ale teraz mieszkam z Epicem w jego Uniwersum.Ma nawet Cool AU.Aktualnie siedzę na kanapie po turecku i jem czekoladę TvT.
-BRRUUHH!!!- O przyszedł.
-No co jest Dude-powiedziałem i spojrzałem na niego.
-Poszedłbyś ze mną na spacer do Outertale?-powiedział i odwrócił wzrok,nie za bardzo wiedziałem o co mu chodziło.Ale zgodziłem się.Kilka minut później byliśmy na klifie.Obserwował każdy mój ruch,jakby na coś czekał i był na to niezdecydowany.W końcu się odezwałem.
-Pięknie tu co nie?jedyne AU które mi się podoba i nie mam zamiaru zniszczenia -powiedziałem i spojrzałem mu w oczy- Oczywiście twoje niszczyć też nie chce! - Podniosłem ręcę w geście obronnym a on tylko zachichotał. Nawet słodko...
-T-tak...Naprawdę pięknie tu -powiedział i podszedł do mnie bliżej- Cross...Mam pytanie...Ale proszę,zrozum mnie i się nie śmiej ,proszę-
-Jasne,luzuj,przecież nie zrobiłbym ci żadnej krzywdy! -Dlaczego on się tak rumieni,oh boszzzzzzz....On wygląda tak słodko gdy się rumieni,Takie małe niewiniątko które samo sobie nie poradzi..ZARAZ...O czym ja myślę?!Nie mogę chyba być w nim zakochany..Ale generalnie zawsze coś do niego czułem,jakąś więź,której nic nie rozłączy.On tylko spojrzał na mnie ,potem spuścił głowę w dół,i klękną(?) przede mną,wyciągnął coś z kieszeni i złapał moją prawą rękę.
-Cross..C-czy t-ty,czy t-ty wyjdziesz za m-mnie...?-powiedział i nałożył mi pierścionek z diamentem,nie wiedziałem co powiedzieć...Ale jednak chciałem tego...
-Tak...OCZYWIŚCIE ŻE TAK!-krzyknołem i rzuciłem się mu na szyje. Pocalował mnie,odwzajemniłem to i nagle przeteleportowaliśmy się do jego domu,byliśmy u niego w pokoju na łóżku...
____________________________________________________________________
Jak chcecie Lemonka musi tu być 5 głosów TvT No co? Mam swoje wymagania,Poza tym,piszę to na lekcji na kompie i nie chcę żeby ktoś to widział,jak ktoś zna mnie z YT lub TT to wie o co chodzi UnU.
a jak narazie to see ya!
YOU ARE READING
' Przyjaźń? Czy coś więcej? ' <Cross x Epic>
FanfictionHej! oto moja nowa książka opisująca dwóch najlepszych przyjaciół,których jednak łączy coś więcej niż tylko przyjaźń...Mam nadzieję że wam się spodoba,Rozdziały będą pojawiać się (może) często. zapraszam!!