het begin

16 2 1
                                    

Het begon allemaal 2 jaar geleden in het begin van het 1ste middelbaar; Anna stond heel vroeg op om te zorgen dat ze op tijd op school was. Pieter daarentegen sliep de eerste dag van school uit, want hij moest niet naar school, dat dacht hij toch. Om 7 uur ging zijn wekker… hij zette deze onmiddellijk af en ging terug slapen, 10 minuten later ging de wekker weer, maar deze keer luider… en luider. Dus besloot Pieter om toch op te staan, hij kleedde zich aan en ging naar de ontbijttafel, waar zijn moeder al rustig zat te eten. Ze vroeg aan pieter of hij niet te laat voor school was en hij zei:” Nee mam, rustig, ik moet vandaag niet naar school, het is zondag.” Maar zijn moeder wist dat het geen zondag was… het was maandag natuurlijk. Ze zei het tegen hem en 5 minuten later stond hij klaar aan de deur te wachten op zijn moeder, want hij was te laat voor zijn bus. Ze reed hem naar school, kreeg een kus en een bedankje om hem te brengen aan het einde van de rit, hij was nog net op tijd.

De eerste schooldag verliep redelijk goed, Anna’s leerkrachtenteam was heel vriendelijk tegen haar. Aan het einde van diezelfde dag had ze niet erg veel vrienden, daar had ze niet zo veel problemen mee, ze bleef zeer positief. Ze had een jongen leren kennen op de bus op weg naar huis, die Chris heette, hij was 13 jaar oud en zat in het 2de middelbaar. Hij stelde zich voor en iets later stelde hij haar voor aan zijn beste vriend… Pieter. Ze waren meteen verliefd. 

About a girl and a boy...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu