de tijd vloog voorbij

12 1 0
                                    

Het eerste trimester vloog voorbij voor de 2 tortelduifjes. Al snel stonden de kerstexamens voor de deur. Anna kon haar gedachten niet bij de boeken houden, ze dacht alleen maar aan Pieter, die net hetzelfde probleem had. Hij sms’te naar haar dat hij van haar houd, ze stuurde terug:” Ik houd ook van jou, ik kan alleen maar aan jou denken, ik mis je.” Hun conversatie ging nog uren door, uiteindelijk hadden ze amper gestudeerd. De volgende morgen wisten de ouders van Anna dat ze gisteren niet echt veel had gestudeerd, ze werden achterdochtig en namen haar gsm af voor een paar dagen waardoor ze erg goed kon studeren. De moeder van Pieter maakte zich natuurlijk ook zorgen, maar bemoeide zich er niet echt mee, hij was ten slotte een verstandige jongeman.

Het was de zondag voor Anna’s eerste examen, ’s morgens keek ze stiekem haar gsm even na en ze zag hoeveel sms’jes Pieter had gestuurd, het waren er wel 36. Hoewel er maar 2 dagen voorbij zijn gegaan, dat betekende natuurlijk dat hij niet echt veel gestudeerd had, dat dacht ze toch. Wanneer ze naar het tijdstip keek, zag ze dat de sms’jes allemaal ’s nachts gestuurd zijn. Dus leek het of hij wel veel gestudeerd had. Ze kon het niet laten om even te antwoorden, dus stuurde ze dat ze hem mist. Daarna zette ze haar gsm af en ging ze weer hard te werk in haar boeken.

About a girl and a boy...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu