3.

250 17 12
                                    

SELİM:selam güzel kız

ECE:güzel kız?

SELİM:değilmisin hatta çok çok fazla güzelsin

ECE:ne istiyosun gidermisin

SELİM:bana okulu gezdirir misin

(Enes yan bi bakar ama eceyide sevmedigi için hiç umursamaz ve kalkıp gider)

ECEDEN;bu dangalak bana öyle deyince enes bana ters ters bakıp gitti acaba beni kıskanmışmıydı. ayyy inşallah kıskanmıştır.. bende enesin kıskanıp kıskanmicandan emin olmak için selime çok yakın davranacaktım bakalım selimin ağzını burnunu kaç günde dağtıyo.

ECE:olur gel.

İşte gezerler falan sınıfa geldiklerinde enes sırasında oturup telefonla uğraşıyordu ve ecede sırasına oturmuş selimle sohbet ediyodu sırf enes fark etsin diye yüksek sesle konuşuyordu fakat enes umursamıyordu ecede daha fazla kıskansın diye enesin yanından kalkıp selimin yanına geçti.

ECEDEN;hoca gelmişti bende enes daha fazla kıskansın diye selimin yanına geçtim

ECE:hocam selimin yanına geçebilir miyim

HOCA:Tabiki geç

ENES İÇİNDEN;Allahım sana şükürler olsun ohh sonunda gitti ama onun yanına gitmesi ne alaka amaan boş ver enes bugün senin günün.

ECEDEN;enes bi tepki gostermemeisti hatta mutlu bile olmuştu yoksaa.. kıskanmıyormuydu. E kıskanmıyorsa sabah niye öyle baktıki ne alaka off bi süre daha böyle devam ecenaz bakalim ne zaman patlak veriyo .


Biliyorum çok az oldu ama böyle tadı cikiyo merak edin biraz beğenmem ve yorum yapmayı unutmayın:)

Pişmanlık...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin