17.

218 14 18
                                    

ECEDEN;
derin bir nefes aldım tabi bir kaç dakika,bu bir kaç dakikanın içinde elli tane şey düşündüm ve kendime hep "bugünden sonra hiç birşey normal olmayacak her şeyi hayat belirleyecek sen değil"dedim ve sözüme başladım.

ECE:Şimdi beni benim sözümü kesmeden dinlemeni istiyorum...
Konuya en başından gireyim. Biz seninle en başından beri sevgili değiliz,hiç olmadık bunu biliyorum,sen beni Hiç sevmedin,hiç görmedin,hiç önemsemedin bunu ben kafamda kurdum sanki seninle sevgiliymişiz gibi hep öyle odaklandım ki ben gerçekten de sana aşıktım hemde deliler gibi,sen beni sevmesende seni hep sevdim ama bu normal bir aşk değildi çok değişik çok garip çok çok fazla dercede bir aşktı benim için,şimdi diyeceksin ki ben seni sevmiyorum hiç bir zamanda sevmicem,biliyorum bunuda biliyorum sen benden her zaman nefret ettin ben bunu bile bile seni yinede sevdim kendime her zaman "yakında sever,senin neyin varki,asla pes etme,aşkın için savaş"dedim ama sanırım yine ben yanıldım. Senin beni aldatman okadar zor- pardon biz seninle sevgili degilizki o yüzden beni aldatmış olmuyorsun...
Benim o okula başladığımdan beri en büyük hayalim senin beni sevmendi aşık olmandı ama onda da yanıldım her zaman ki gibi... kendimi hayat boyunca sorguladım benim senin sevdiğin kadınlardan neyim eksik diye güzellik mi güzel olmaya çalıştım titizlik mi titiz olmaya,çalıştım başarılı mı başarılı olmaya çalıştım ben bu hayatta senin beni sevmen için hep çalıştım ama olmadı sevmedin(ağlayarak anlatıyor) ben bu aşkı hep kendi kafamda kurdum hep senin beni sevmeni hayal ettim ama nafile. Sen hiç benim yanımda olmadın misafirliğe giderken,arkadaşlarımızla dışarı çıkarken, hep işin olduğunu söyleyerek beni geciktirdin, ben hep tek başıma gittim o yerlere, seni bana sorduklarında birazdan gelicek derdim ama sen gelmezdin, beni aramasan bile "beni aradı işi varmış ve çok yorgunmuş"derdim...
en önemlisi de bu evi kurarken evet seninle bir bağımız yok bir ilişkimiz yok,ama ben bu evi kurarken seninde benim yanımda olmanı hayal ettim. İçimden "sevgili olmasak bile bu evi birlikte yaşayacağımız bu evi birlikte kurarız, birlikte dizayn ederiz,birlikte eşya bakmaya gideriz"hep böyle kurdum hep böyle hayal ettim ama sen bunda da yoktun...
Her şeyi ben düzenledim,her şeyi ben yerleştirdim,eşyaları ben tek başıma bakmaya gittim,duvar boyasını ben seçtim,
Böyle bir hayat bende istemezdim...
Senin ne kadar istemediğin gibi.
Ben hep mutluluk hayal ettim,aşk hayal ettim,sevgi halay ettim..A-aslında ben ne kadar da fazla hayal etmişim her şeyi fazlasıyla. En çok can acıtanda bu zaten bir rüyadasındadır her şey çok güzeldir,kusursuzdur,hatasızdır sonra hemen o rüyadan uyanırsın ve hiç birşeyin rüyadaki gibi olmadığını hayalleri değil gerçekleri görürsün ve ben tam olarak bunu yaşıyorum rüya....
Vee aradan çekiliyorum artık hayatında ece diye birisi olmayacak seni seven,sana aşık olan artık o ece ölü olucak artık yepyeni bir ece doğacak, ve bu ece her şeyi kendi kafasına göre değil gerçeklere göre yaşayan bir ece olucak,herkesten uzak,herşeyden uzak, artık istediğini yapabilirsin özgürsün ki zaten özgürdün pardon bunuda ben hayal etmiştim.. özür dilerim.
Şuanda tüm arkadaşlarımız bizi sevgili olarak biliyo onlarda gerçekleri bilmiyor ve yarın hepsi her şeyi öğrenicek sadece bana bir kaç saat daha dayanman gerekiyor zaten yarından sonra ben burada olmayacağım hayatına girip herşeyi mahvettiğim için özür dilerim~

ENES:D-derken

ECE:Gidiyorum bu şehirden tamamen, sadece bir daha beni görüp üzülme diye, sırf güzel bir hayat yaşa diye,Evet çok uzaklaşamayacağım seninle yine aynı gökyüzüne bakacağız ama en azından benim yüzümü görmeyeceksin. Ve sevinebilirsin darılmam veya üzülmem dediğim gibi o ece eskide kaldı

ENES:Y-yani gidiyorsun t-tamamen

ECE:Evet😊

ENESTEN;
Şuanda şoktaydım ece yani bana deli gibi aşık olan ece beni bırakıyordu çok mutluydum ama üzülmesini istemiyordum bu yüzden üzülmüş gibi yapıyordum ama biandan da sanki onu bırakmak istemiyordum ama ondan nefret ediyordum. şimdi siz neden ondan nefret
Ediyorsun diye soracaksınız bende bu sorunun cevabını bilmiyorum ama onu gerçekten de sevmiyordum bu yüzden gitmesi pek koymayacaktı

(Sesi ağlamaklı bir şekilde)

ECE:Eee ben ev mütaitiyle konuştum 2 gün sonra buraya gelip her şeyi değiştirecekler eşyaları,duvar rengini,koltukları aklına gelebilecek benim yaptığım her şeyi değiştirecekler sen istediğin zevke göre yap ben senin zevklerini bilmiyorum😊

ENES:T-tamam

Ecenin telefonu çalar

ECE:Efendim sunay

SUNAY:nerdesin

ECE:Geliyorum birazdan byby

SUNAY:tamam kuzum byby

İkiside kapının önüne gelir

ECE:B-ben gidiyorum kendine çok çok iyi bak asla üzülme hiçbirşey için çünkü deymiyor...

ENES:P-peki n-nereye gideceksin

ECE:........ Oda bende kalsın senden uzak bir yere merak etme😊 haa bu arada evin anahtarını al bende kalmasın

Ece enesin elini alır ve anahtarı enesin avcuna koyar

ECE:kendine iyi bak. Hoşçakal.....

Ece kapıdan çıkar ve bir adım atar atmaz gözünden bir damla yaş düşer enes ise mutludur ama ece daha kapıdan çıkar çıkmaz ev sessizliğe bürünmüştü
Sadece çok az üzülüyordu enes ve ece için yeni bir hayat başlıyordu ve ikiside bu olacaklardan habersizdi...................

OKU ÖNEMLİ👇

Yeni bölüm geldi sizce ece ve enesi gelecekte neler bekliyor? tekrar buluşabiliceklermi? kader onları tekrar bir arayamı getirecek yoksa tamamen bitirecekmi? Ece ilk bölümde dediği gibi şuanda üzgün,hayalleri yıkılmış bir eceydi pekii bu eceyi gelecekte neler bekliyor başına ne gelebilir? Enes yeni bir aşka başlarımı? Eceyi bir anda tamamen zihninden silebilirmi? Ya sonsuza kadar bitersee.....
Mutlaka yazın yorumlarınız olmadan yeni bölüm yazamam ona göre hareket etmem lazım iyi okumalar🤗😊

Pişmanlık...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin