𝑺𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒑𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒊𝒔𝒕𝒂𝒌𝒆𝒔 (ᗒᗣᗕ)՞
𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒂 𝒍𝒊𝒍 𝒄𝒓𝒂𝒑𝒑𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝑰 𝒘𝒓𝒐𝒕𝒆 𝒊𝒏 𝒐𝒏𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 ¯\_(ツ)_/¯𝙺𝚢𝚘𝚝𝚊𝚗𝚒 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚊𝚖 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚌𝚊𝚙𝚝𝚊𝚒𝚗, 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊'𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍, 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛. 𝙿𝚕𝚊𝚢 𝚟𝚘𝚕𝚕𝚎𝚢𝚋𝚊𝚕𝚕.
𝙵𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚖 𝚜𝚙𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚠𝚘 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙𝚜 𝚘𝚏 𝚜𝚒𝚡 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚊𝚌𝚑 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚍𝚘𝚘𝚛. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖.
𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚞𝚋𝚋𝚒𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎, 𝚌𝚞𝚛𝚟𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚐𝚑𝚜. 𝙷𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚚𝚞𝚒𝚜𝚑𝚢. (𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚜𝚔𝚒𝚗𝚗𝚢 𝚚𝚞𝚎𝚎𝚗𝚜)
𝙷𝚎𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚜/𝚌 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚞𝚛, 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚎/𝚌 𝚘𝚛𝚋𝚜 𝚙𝚘𝚙. 𝙷𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚑/𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚑/𝚌 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚒𝚗𝚐. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝, 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚊 𝚜𝚌𝚊𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚎𝚢𝚎.
𝙺𝚢𝚘𝚝𝚊𝚗𝚒 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚍𝚘𝚛𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚝𝚘𝚘, 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚊𝚖𝚍 𝚌𝚞𝚛𝚟𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝𝚕𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚊𝚜𝚠𝚎𝚕𝚕, 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚍𝚊𝚛𝚔𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚛𝚎𝚍.
(𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚝𝚊𝚕𝚕 𝚚𝚞𝚎𝚎𝚗𝚜! 𝙸 𝚊𝚖 𝚊 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙺𝚢𝚘𝚝𝚊𝚗𝚒, 𝚃𝚊𝚗𝚊𝚔𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝙸𝚠𝚊𝚒𝚣𝚞𝚖𝚒 𝚊𝚛𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚞𝚛𝚟𝚢, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚘 𝚌𝚕𝚞𝚎 𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚢 ・ᴗ・ )
"𝙱𝚘𝚢𝚜, 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚐𝚎𝚛. 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎, 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚢𝚕𝚢,
"𝙷-𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘! 𝙼𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚈/𝙽 𝙻/𝙽! 𝙸'𝚖 𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝙸'𝚖 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝚢𝚎𝚊𝚛. 𝙶𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎!" 𝙷𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚘, 𝚜𝚘 𝚜𝚖𝚘𝚘𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚝𝚘 𝙺𝚢𝚘𝚝𝚊𝚗𝚒'𝚜 𝚎𝚊𝚛𝚜.
"𝚆𝚑𝚘𝚊.." 𝚑𝚎 𝚖𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚞𝚙 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎. "𝙷𝚊𝚒 𝙻/𝙽-𝙲𝚑𝚊𝚗! 𝚆𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚖!" 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚛𝚖𝚕𝚢, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚛𝚖 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛.
"𝚃𝚑𝚊-𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞, 𝚞𝚖...?", "𝚃𝚘𝚛𝚞 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊. 𝚈𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚎?" 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚗𝚗𝚎𝚍, 𝚒𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚊𝚌𝚑. "𝙽𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞, 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊-𝚂𝚎𝚗𝚙𝚊𝚒".
---
𝙿𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚊𝚌𝚑 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚈/𝙽 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛, 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚞𝚝𝚒𝚎𝚜. 𝚃𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎. 𝙰𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚓𝚊𝚣𝚣.
𝙺𝚢𝚘𝚝𝚊𝚗𝚒 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚘𝚌𝚌𝚊𝚜𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚕𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛, 𝚋𝚞𝚝 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖, 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝙺𝚢𝚘𝚝𝚊𝚗𝚒 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚑𝚊𝚛𝚍𝚎𝚛, 𝚋𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚊𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚕𝚕.
"𝚂𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚎𝚢 𝚝𝚘 𝙼𝚊𝚍 𝙳𝚘𝚐.. 𝙸𝚜 𝙷𝚎𝚛".
YOU ARE READING
ʜᴇʀ. | 𝑲. 𝑲𝒚𝒐𝒕𝒂𝒏𝒊
Fanfiction{ ՏᕼOᖇT ՏTOᖇY } 𝐘𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐊𝐲𝐨𝐭𝐚𝐧𝐢 ❤︎ '𝑌/𝑁... 𝑆ℎ𝑒'𝑠 𝑚𝑖𝑛𝑒... 𝑆𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙.. 𝑀𝑦 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙...'