𝙺𝚢𝚘𝚝𝚊𝚗𝚒 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚑𝚒𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕, 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕, 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚒𝚗𝚜. 𝙷𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚗 𝚊𝚠𝚊𝚢.
𝙷𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚒𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖, 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚕𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛.
"𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎𝚜 𝚗𝚘 𝚑𝚒𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝, 𝚈/𝙽.. 𝙸 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚛.. 𝚗𝚘𝚠 𝙸 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛.." 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚛.
"𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗𝚜... 𝙷𝚎 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚐𝚑.. 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗𝚐.. 𝚂𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚞𝚕𝚝𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞... 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚞𝚕𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚖𝚒𝚗𝚎!" 𝙷𝚎 𝚙𝚞𝚗𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍, 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚏𝚕𝚒𝚗𝚌𝚑.
"𝙾𝚑, 𝙸-𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢, 𝚈/𝙽! 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝... 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢... 𝚜𝚘.. 𝚜𝚘 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢... 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝.. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚎.. 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎𝚜, 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚎.." 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚡𝚎𝚍, 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚎𝚍, 𝚢𝚎𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚢𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚎𝚜𝚑 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚏𝚒𝚜𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜.
𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚠𝚊𝚛𝚍, 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚑𝚎𝚜𝚒𝚝𝚊𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚙𝚒𝚖𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚌𝚔. 𝙷𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚜𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚑𝚒𝚜. 𝙷𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚣𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔.
"𝙸'𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜, 𝙺𝚎𝚗𝚝𝚊𝚛𝚘" 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚋𝚜𝚎𝚜𝚜𝚒𝚟𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖. "𝙰𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚗𝚎.." 𝚑𝚎 𝚖𝚞𝚛𝚖𝚎𝚛𝚎𝚍, 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚎𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚙𝚙𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚜𝚔𝚒𝚗.
"𝙰𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚗𝚎.." 𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚙𝚎𝚊𝚝𝚎𝚍, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚊 𝚕𝚘𝚠 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚕. 𝙷𝚎 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚎𝚜𝚜𝚒𝚟𝚕𝚢 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛, 𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖.
"𝙺𝚎𝚗.. 𝚃𝚊.. 𝚁𝚘..~" 𝚈/𝙽 𝚑𝚞𝚏𝚏𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢, 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚖𝚍 𝚑𝚒𝚖. 𝙷𝚎 𝚜𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕.
𝚈/𝙽 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚊𝚙, 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚊𝚛𝚔𝚜 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚎𝚌𝚔, 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚎𝚜𝚜𝚒𝚟𝚕𝚢. "𝙰𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚗𝚎... 𝚖𝚒𝚗𝚎.. 𝚖𝚒𝚗𝚎.. 𝚖𝚒𝚗𝚎.. 𝚖𝚒𝚗𝚎..." 𝚈/𝙽 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜.
𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖. 𝙰 𝚙𝚜𝚢𝚌𝚑𝚘𝚙𝚊𝚝𝚑. "𝙰𝚕𝚕 𝚢𝚘-𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜.." 𝙷𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜. "𝙻𝚎𝚝'𝚜 𝚐𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚞𝚙, 𝙺𝚎𝚗𝚝𝚊𝚛𝚘" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍.
𝚈/𝙽 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚊𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜. 𝙺𝚢𝚘𝚝𝚊𝚗𝚒 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎. "𝙵𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚎.. 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍 𝚐𝚒𝚛𝚕.. 𝚖𝚢 𝚈/𝙽..".
𝑯𝒂𝒊! 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈! 𝑺𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒑𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒊𝒔𝒕𝒂𝒌𝒆𝒔. 𝑾𝒆𝒍𝒍, 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒏𝒋𝒐𝒚𝒆𝒅! 𝑩𝒚𝒆! ❤︎❤︎
YOU ARE READING
ʜᴇʀ. | 𝑲. 𝑲𝒚𝒐𝒕𝒂𝒏𝒊
Fanfiction{ ՏᕼOᖇT ՏTOᖇY } 𝐘𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐊𝐲𝐨𝐭𝐚𝐧𝐢 ❤︎ '𝑌/𝑁... 𝑆ℎ𝑒'𝑠 𝑚𝑖𝑛𝑒... 𝑆𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙.. 𝑀𝑦 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙...'