Hát 1 nap különbség nem igazán érdekel de biztos
Beoszlások királya vagyok csak hogy tud basszuskulcs. Srry csak ez így rímelt
1. Utálsz fantasztikus fogj egy széket ülj rá és várd meg míg érdekelni fog.
2. A drága ruhák nem rejtik el a valódi énedet, csak segítenek mérsékelni a bűzt. Mintha egy trágyarakást ponyvával takarnánk le a tűző napon.
3. Olyan vagy, mint egy kő a pottyantósban, egyszerre büdös és kemény.
4. Irtó pocsékul nézel ki! Amilyen ronda vagy, ütni kéne a kígyót, hogy beléd marjon!
5. Leginkább az univerzumhoz tudlak hasonlítani..... Mert te is olyan végtelenül sötét vagy.
6. Azt mondják, ha belenézel valakinek a szemébe, akkor megismered, meg hogy a szem a lélek tükre, de amikor a te szemedbe nézek, csak sötétséget látok.
7. Öszvérnek képzeled magad, pedig csak egy szamár vagy.
8. Nem az élet a kemény, hanem te vagy a csicska. (ezt külön egy osztálytársamnak küldöm)
9. Az egyetlen dolog, ami jól áll a nyávogóknak, az a távolság. Jó nagy távolság!
10. Annyi kedvesség szorult beléd, mint egy széttaposott meztelen csigába.
11. Mindenkinek megvan a maga véleménye. Csak épp a te véleményed hülyeség.
12.Amikor megismertelek, 3 méter voltál a szememben. Most viszont 2 centiméter sem vagy!
13.A problémáidban egy közös dolog van: te.
14. Saját személyiségünk elől nem menekülhetünk.
15. Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Ennyi lenne ez majd lesz még beszólás.
Aki értette, értette én ezzel nem töltöm az időm de akkor is remélem érteted.😁