1 Természetesen sok hibám van, ha benned kevés a szeretet.
2 Csalódást csupán az kelthet, akitől várnak is valamit.
3 Kegyetlenség egy kritikustól megkövetelni a mű ismeretét - gúzsba kötné a kezét.
4 Nem vagyok babonás, csak utálom, ha fekete macskák futnak el előttem.
5 Miért van az, hogy a szórakoztató dolgok mind törvényellenesek?
6 Mindig is arra vágytam, hogy rózsaszín telefonokba mentsék el a számom.
7 Van vagy 3000 könyvem. Nem segít.
8 A hülyeséget egyetlen nép, nemzet, faj, csoport, párt, felekezet sem sajátíthatja ki, az az emberiség közös kincse.
9 Ha tőlem megkérdik, miért válnak az emberek, csak azt tudom mondani: mert megházasodnak.
10 Jó férj az, aki tud hallgatni. Ha vak is, még jobb, mert "nem látja azt, amit az egész falu tud", és azt sem, hogy csúnya a felesége.
11 Sok embernek vannak lényeges, kristályos mondanivalói, de azokat nem tudják mindig jól kifejezni. Nekem nincsenek lényeges és kristályos mondanivalóim, de ezeket mindig jól ki tudom fejezni.
12 Csak egy magában álló mondat teljes. Már a következő is elvesz belőle valamit.
13 Az amerikaiak már a Holdra is eljutottak, mi furcsállni való van azon, hogy egy disznó felmászott a fára!
14 Nem szégyen az, (...) ha valaki nem akar gyereket. A gyerek kórházban születik. Tehát betegség. Az is beteg, aki vágyik rá.
15 Akárcsak a jó bornál, a túrórudinál sem mindegy, hogy milyen hőmérsékleten fogyasztják. Az igazi sajtkészítő országokban az ínyencek számára határidőre készítik a sajtokat, mert egy nappal előbb vagy később már nem ugyanolyan ízűek. A túrórudinál sem mindegy, hány napos. Egy profi túrórudista még azt is meg tudja mondani, mit evett a tehén, aminek a tejéből készítették.
16 A kollégiumi szobatársak okosak, tudják, hogy az empatikus meghallgatás befektetés, ha te leszel szarul, téged is odafigyeléssel és házi süteménnyel vigasztalnak.
17 Ha nem szeretsz, hát én szeretlek, és ha én szeretlek, jóóóól vigyázz - szerelmes béka vagyok, a dalom hangos.
18 Köztem és a tökéletes nő között egyetlen különbség van: én létezem, ő nem.
19 Eszünkbe se jut, hogy gyereket akarunk,de annyira gyúrunk, eltakar egy gyereket a karunk.
20 Megfogadtam és meghatároztam, hogy én ezután jó gyerek leszek... de az a baj, hogy azóta mindég a lázamat akarják megmérni.
21 A fizika törvényei mindössze két környezetben nem érvényesülnek: a szingularitásokban és Hollywoodban.
22 Gyakori vélekedés, hogy az ostobáknak könnyebb dolguk van az életben, hogy aki hülye, az boldog. Csakhogy ennek a nézetnek ellentmond a tapasztalat. Az állítás ugyanis azt feltételezné, hogy nem léteznek boldogtalan hülyék, holott naponta találkozunk zsörtölődő, gyűlölködő, ostoba emberekkel az életben és a neten. Fogadjuk el amolyan részkövetkeztetésként tehát, hogy nemcsak az intelligens lehet depressziós, hanem a hülye is. Márpedig, ha az intelligens, a hülye, a depressziós és a boldog párba állítható variációit vesszük - úgy is, mint: boldog hülye, boldog okos, depressziós okos, depressziós hülye - , akkor ez utóbbi kétségkívül a legpechesebb változat.
23 A jóslás (...) bombabiztos módja annak, hogyan csináljunk hülyét magunkból későbbi korok történészei előtt.
24 Elménk képes versenyműveket, városokat és relativitáselméletet létrehozni, ezzel szemben néha ötpercnyi fájdalmas tépelődés sem elég neki ahhoz, hogy eldöntse, melyik csipszet vásároljuk meg.
25 Ha hadviselés helyett csak azért küldenénk tömegeket külföldi országokba, hogy hordószám igyák a borukat és céltalanul lődörögjenek városszerte, a világ valószínűleg sokkal, de sokkal vidámabb hely lenne. Bár most, hogy ezt leírtam, rájöttem, hogy ez lényegében az Európai Unió.
26 Jósolni nehéz, különösen, ami a jövőt illeti.
27 Minden csupa pompa Csillog a cifra karácsonyfa,Telizsúfolva minden ág,Lóg rajta sok dísz, olcsó drágaság...Hány ember sóhajt most nagyot:"Bár X. Y. lógna ottA karácsonyi dísz helyén... "A szeretet nagy ünnepén.
28 Unom a gyengébb nemet, erősebb igenre vágyom.
29 Ez egy temető. Itt mindenki furcsán viselkedik, és mindenki békén hagyja azokat, akik furcsán viselkednek. Ha itt egy kőhöz beszélsz, azt gondolják, agyadra mentek az érzelmek, ha ugyanezt csinálod a parkban, letartóztatnak. Van valami íratlan szabály, vagy ilyesmi.
30 A feleség az egészen más tészta. Jóval több vesződéssel jár, de megéri, mert sokszorosával viszonozza a törődést. Melegen ajánlom a figyelmedbe a feleségeket. Különösen az ember sajátját.
31 Az idő olyan, mint a vonzerő. Az embernek sosincs annyi, mint amennyit gondol.
32 A hercegek minden nőt érdekelnek. És mivel nem lehet előre tudni a menetrendjüket, az a legjobb, ha az embernek mindig jó a frizurája, és szépek a körmei.
Sok része lesz a vicces idézeteknek mert úgy 1500 van a tarsolyomban.
Szerintem lesz még ma ki téve több könyv is.
Hello itt Huiku-chan el szeretném mondani hogy 1 barátom az aki igazán olvassa is ezt a könyvet és annyit szeretnék hogy amíg mások nem olvassák addig fel függesztem