2.rész

93 14 5
                                    

Nyau nyau nyan nyan miáu miáu nyan. Nyau nyau miáú nyau nyau nyan. Nyan nyan nyan nyan nyau, nyau nyau nyan, nyan nyan nyau.

Nyan nyau nyau miáu nyau nyau nyan. Nyan nyan nyan nyan? Nyau nyau nyan...

Nyau nyau? Nyan.

Nyan nyan nyan nyau miáu nyau nyau nyau. Nyau nyau nyau, nyan miáú nyau nyau, nyan nyan nyan.

Nyan Cica Cézár.

-Nyau nyau Cica Célia?

-Nyau nyau nyau... Nyan nyan Cica Cecil...

-Nyau nyau Cica Cecil?! Nyau nyau Cica Cecil?!!!

-Nyan nyan... Miáu nyan...

-Cica Célia... Nyan nyan nyau nyan.

-Nyau nyau nyan-nyan nyan Cica Célia nyau nyau nyan miáu.

Nyan nyan nyan nyau miáu miáu miáu nyan nyan nyau. Nyau nyau nyan nyan nyan nyau miáu. Nyan nyan. Nyan nyau. Miáu.

Cica Cecil nyau nyau nyau nyan. Nyan  nyan nyau nyau miáu miáu nyau nyau nyan.Nyan nyan nyau nyau nyau miáu miáu. Nyau nyau nyau nyau nyan. Nyan nyan nyan. Nyau nyau miáu miáu nyan nyau nyan.

Nyan nyan nyau... Nyan nyan nyau!

Nyau nyau nyau!

Cica Célia nyau Cica Cézár nyau Cica Cecil nyau nyan nyan nyan nyau miáu miáu miáu. Nyan nyan.

-Cica Cecil? Nyau nyau nyan nyan miáu miáu?!!

-Cica Cézár?! Nyau nyau nyan...Miáu-nyan nyan nyau nyau nyan. Nyau miáu nyan.

-Nyau nyau nyau nyau nyaaaan~!

-Nyau Cica Célia!

-Nyau nyan Cica Célia!

-Nyan nyan nyau... Nyau nyau nyau miáu.

Nyau nyau nyau nyan miáu nyan?

Nyau nyau nyan nya miáu miáu miáu nyan nyan?

Nyan nyan nyau nyau.

Cica szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora