♡Aiden Gallagher♡

737 10 4
                                    

T/N : Te Neved

Ma egy interjún voltunk Aidennel. És holnap is megyünk egyre. Az esernyő akadémia új évada miatt a barátom és én elég elfoglaltak vagyunk. Én egy ugyanis egy új szereplőt alakitok (Emesét). Az interjúk es a premier is Los Angelesben vannak, elég messze a lakóhelyünktől ezért jobbnak láttuk egy szállodában aludni. Ez mind szép és jó, csak ma eléggé össze vesztünk Aidennel. Az interjú után letámadta egy csapat lány. Ő épp velük volt elfoglalva, amikor én megláttam azt a fagyis kocsit, amiből csak egy van és ők árulnak egy jégkrémet, amit nagyon meg szeretnék kóstolni. Egyszer még megbeszéltük a testvéremmel, hogy megkóstoljuk. Ez úgymond egy közös álmunk volt. Tudom elég fura, de nekünk ez akkor egy hatalmas vágyunk volt. 5 öve. Ugyanis a nővérem 4 éve eltávozott az örök vadászmezőkre💀⚰ (Isten nyugosztalja🕊✨🖤) A halála elég érdekes. Elment egyetemre, ahol eladta a veséjét egy pohár vízért, amibe elvileg beleivott Harry Styles. Csak az elfelejtette, hogy vese nélkül nem tud élni, így hát...volt, nincs. Vagy hát még most is megvan. Pár apró darabja. Vagy lehet még az összes. De már nem a régi. Meg a föld alatt is van ráadásul. De, aki nagyon ráér: Puzzle. Eszméletlenül hiányzik, de már megtanultam nélküle élni. Elfogadtam, hogy nincs, de nagyon fáj a hiánya. Talán soha nem fogom teljesen megszokni. És most itt volt a lehetőség, hogy valóra váltásam a kettőnk közös gyerekkori álmát. És a nőverem meg nézett volna fentről. Jó fizikailag lentről. Ha megvan még egyáltalán a szeme. A kirakós közepe. Ja hat igen, neki csak egy szeme volt. A másikat elcserélte egy doboz tamponra, amihez elvileg hozzá ért Johnny Deep. Nagyon vicces volt egy szemmel. Tunyának hívtuk, ami a Tunyacsáp fele. Mert pont fele annyi szeme volt, mint Tunyacsápnak. Na visszatérve a jég krémhez. Szóltam Aidennek, hogy adja oda a pénztárcám, de nem figyelt rám, annyira el volt foglalva a lányokkal. Már szinte könyörögtem neki, hogy adja ide, de nagy ,,munkába volt " (aláírást osztogatott, selfieket csinált). Az egyik csaj még meg is kért, hogy menjek már arrébb. Nekem ekkor lett elég. Fogtam magam és elindultam a hotel felé. Azt hittem Aiden észre se vette, hogy eljövök, de futott utánam. Hát igen, eléggé szeret (mondjuk engem ki nem?)

- Kicsim, bocsáss meg, hogy nem figyeltem rád! Nagyon sajnálom, csak hát letámadtak. - kezdett egyszerre magyarázkodni, amikor utol ért. Én nem válaszoltam semmit csak elcsaptam a fejem.

- Héj kérlek hallgass meg drágám. Tudod, hogy te vagy a legfontosabb. - fogta meg a kezem és kezdett közelebb húzni magához, de én csak kimásztam a szorításából.

- Hányszor mondtam el neked, hogy szeretnék, olyan jégkrémet. Ma vagy 10 szer, tegnap 8szor, amikor megtudtuk, hogy jövünk ide aznap 25ször és, amióta együtt vagyunk kb 4000szer. És most elhalasztottam a lehetőséget neked köszönhetően! - kiáltottam rá dühösen, ami látszott, hogy megbántotta, de most már ő is haragosan nézett.

- Holnap is tudsz venni vagy holnapután. Itt leszünk még 3 napot. Nem kell ekkora ügyet csinálni. - jött egy kicsit zavarba, mert a körölötünk álló emberek elég furcsán néztek ránk. Hát igen, Aiden nem tudta a háttér történetet. A közös álmunkat a nővéremmel. Készültem vele megosztani, de ilyen állapotban nem ment. Ott legszívesebben felpofoztam volna, de túlságosan is szeretem, ezért csak fogtam magam és otthagytam. Dühösen mentem fel a hotelszobába. Már 10 óra volt, ezért legjobbnak láttam, ha lezuhanyzok. Utána Aiden is megérkezett. Nem beszéltünk túl sokat csak kerülgettük egymást. Vagy 5szor össze vesztünk és hasonlók. Amikor már kellően fáradtnak éreztem magam úgy gondoltam a legjobb lesz, ha lefekszem. Hát igen itt jöttek a bajok. Jelenleg Aidennel nem bírtunk meglenni egy légtérbe se, nemhogy egy ágyba. Ugyanis meg egy akkora kanapé se volt szerencsétlen szobába, amin egy ember elférne. Sőt csak egy takarót adtak, ami szinten a sírba tesz. Aiden kijött a fürdőből. Haja kuszán állt össze vissza, felső teste teljesen meztelen volt. Akármennyire is haragudtam rá, nem hagyhattam ki, hogy ne vegyem kellőképpen szemügyre. Ezt észre is vette és kajánul elmosolyodott.

Fangirl storysWhere stories live. Discover now