17. Rodina

48 7 5
                                    

,,Mami, keď pôjdem na Rokfort, v akej fakulte budem?" zvedavo sa ma spýtal môj štvorročný syn lezúc mi na kolená.

,,To ešte nevieme. Ešte si nebol na Rokforte. Tam ti položia na hlavu triediaci klobúk a on ťa zaradí," snažila som sa mu to čo najlepšie vysvetliť.
,,Aha. A to bude kedy?"
,,Keď budes mať jedenásť rokov, miláčik," pohladila som ho po červenkastoplavých vlasoch.

,,Aha. A to bude kedy?"
,,No, keď vyrastieš a budeš mať jedenáste narodeniny."
,,Aha. A to bude kedy?"
,,Počkaj a uvidíš," ukončila som túto konverzáciu, ktorá nemala konca. Môj syn mával veľa otázok a stále bol plný eláno čím pripomínal jeho otca Colina.

,,Oci? Kedy budem mať na hlave triediaci klobúk?" spýtal sa môj syn znovu keď do kuchyne vošiel Colin a posadil sa oproti mne. Zliezol mi z kolien a pribehol k nemu pokračujúc vo výsluchu.

,,Keď budeš mať jedenásť," vysvetlil mu. Lenže ani on nepochodil.
,,A to bude kedy?"
Colin sa na mňa bezradne pozrel.

,,Musíš počkať a narásť," usmiala som sa naňho.
,,Už som čakal. Som väčší?" spýtal sa ma môj syn po niekoľkých minútach. Nie, očividne ho to ešte neprestalo baviť.
,,Si veľký, ale zatiaľ nie dosť," povedal Colin a náš syn sa zamyslene pobral hrať.

,,Tie deti sa dnes nejako nevzdávajú," poznamenal Colin keď nás už náš drobec nemohol počuť.
,,Ani ty si sa nevzdával," pokrčila som plecami s úsmevom narážajúc na obdobie keď som chodila so Seamusom.
,,A vyplatilo sa," opätoval mi úsmev a ja som si pripadala ako najšťastnejší človek na svete.

Niektorí ľudia majú veľký dom. Iní veľa peňazí, či kopec drahých vecí. A iní zas, tak ako ja, majú rodinu a nevymenili by ju ani za to všetko či ešte viac.

THE END

Hi! Príbeh Grace Baldwinovej sa skončil. Pôvodne som si myslela, že na ňom nebude treba veľa úprav, ale nakoniec ich tam bolo treba spraviť dosť.

Chcem sa poďakovať Pauli_Black za nádherný cover ktorý mi spravila ❤️

Ďakujem Emily25Granger a ScarlettDAN, ktoré celý príbeh sprevádzali svojimi názormi, či postrehmi. Vďaka nim sa Grace nakoniec dala dokopy s Colinom :D

A veľká vďaka patrí v neposlednom rade tým, ktorí to s Grace nevzdali a dorazili až sem :)

Sophie

I am Gryffindor ✔️Where stories live. Discover now