1. List a Šikmá ulička

288 29 15
                                    

Vbehla som do kuchyne. Slabé slovo.
Vletela som do kuchyne.
,,Prišiel??" spýtala som sa upierajúc dychtivý pohľad na mamu.

Aby ste vedeli, celé leto sa teším na list do Rokfortu.
Moja mama je čarodejnjca a otec mukel, ale aj tak si žijeme veľmi spokojne.

Mama sa namiesto odpovede ku mne otočila s úsmevom a podala mi list.
Vzala som si ho a začala som tancovať po kuchyni.

Nakoniec som si sadla za stôl a prečítala som si ho.
,,Mami, však pôjdeme dnes do Šikmej uličky? Prosím," dodala som nakoniec pretože veľmi dobre viem ako mama miluje čarovné slovíčka.
,,No tak dobre. Po obede tam zájdeme."
,,Ánooo," vyskočila som zo stoličky a znova som sa roztancovala. Do kuchyne práve vošiel otec a prekvapene zastal. Dosiaľ si asi ešte nezvykol na moje každodenné nadšenie zo všetkého.

Mama svoj sľub splnila.
Po obede sme išli do Šikmej uličky a začali sme nakupovať. Kúpili sme mi sovu, nádhernú plamienku.
Kúpili sme aj plno kníh a prísady do elixírov.
Najúžasnejšie bolo, že mám aj prútik.
Vlas z jednorožca, dub, 12 palcov a pomerne ohybný.
Navyše mám aj habity. Už sa neviem dočkať kedy ich budem mať na sebe.

Keď sme sedeli u Floriana na jeho skvelej zmrzline zistila som, že som si zabudla kúpiť jednu knihu.
Išla som teda do obchodu kde mali knihy a tam som si ju vybrala.
Zrazu ma niekto nastrašil.
Nie zámerne. Ozvalo sa totiž hlasné cvaknutie.
Keď som sa otočila, uvidela som chlapca s blond vlasmi a fotoaparátom na krku ktorý si fotografoval knihy.

,,Ahoj, ja som Colin Creevey. A ty?" predstavil sa so širokým úsmevom.
,,Grace Badlwinová. Ideš iba teraz na Rokfort ako ja?" tiež som sa nadšene spýtala. Zrejme som našla spriaznenú dušu, ktorá bude tiež zakaždým taká bláznivá a nadšená ako ja.
,,Áno. A bude tam aj Harry Potter. To je neuveriteľné, však?"
,,Harry Potter? Ten? To je skvelé." Bola som nadšená. Na Rokforte bude Harry Potter, o ktorom som toľko počula. Neviem, či dnes ešte môžem zažiť niečo lepšie.

~~~

Hi people! Fanfikcia o Grace Baldwinovej, polokrvnej čarodejnici. Aký na to zatiaľ máte názor?

Sophie

I am Gryffindor ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt